CAST

205 5 2
                                    

Hei, mitt navn er Ariel! Jeg er 16 år og bor i verdens tåpligste by: Raven. Her skjer det mer enn det burde. For byen er så utrolig wannabe Gossip Girl. Og ja, gjett om jeg cringer masse. Men ikke at jeg er så normal selv!
Jeg ble født 17. Mai 2001. Jeg har mørke blondt hår og en litt blekere hudtone enn de fleste. Jeg har store mørkegrønne øyne og en en enkel liten munn. Jeg skal begynne på Raven Vidregåned skole, eller enda mer dramatisk som det skal ha seg til: Raven High. Dustete? Jeg vet.
Jeg bor sammens med mamma, pappa og storebroren min Lucas. Han er 19 år gammel og har akkurat uteeksamenisert fra Raven.
I fritiden er jeg mest sammen med bestevennene mine Chelsea og Phoebe. Vi har vært bestevenner siden 5. Klasse.

PHOEBE:
Phoebe er den merkligste personen jeg noen gang har møtt og kommer til å møte på. Hun har kullsvart hår, lysebrune, mandelformet øyne og tykke mørke bryn. Hun hadde alltid håret sitt satt opp i to donuts på hver side av hodet. Jeg likte veldig godt stilen hennes, den var typ. Street style og det kledde hun virkelig. Phoebe bor sammen med sine to hysteriske, gærne tanter Gerda og Louise. Ikke rart hvor hun hadde fått den rå peronligheten.
Hun synes alt og alle var teite, og det hadde jeg aldri forstått fordi hun oppførte seg som et ivrig barn i en lekebutikk. Men man kunne alltid gå til henne om man var lei seg, for hun fikk oss alltid til å le.

Chelsea:
Chelsea er den smarteste og kuleste jeg vet. Hun hadde lysebrune øyne som smeltet seg perfekt til den vakreste hudfargen jeg noen gang hadde sett. Hun hadde store, og fine lepper som bare snakket fornuft, for Chelsea var oppvokst i en religiøs familie. Hun var født og oppvokst i Raven men kom opprinnelig fra Zambia i Afrika. Hun bodde sammens med foreldrene sine, tre andre eldre søstre som var helt nydelige og bestemoren hennes som var utrolig søt og hyggelig. Vi hadde alltid jentekvelder hos Chelsea og det var alltid like koselig. Chelsea fikk bare 6'ere og skulle nemmelig bli lege tross til at alle søskene hennes også var kjempe smarte, kunne man fort tro det var press, men Chelsea elsket å studere. Ikke nok med at hun var utrolig smart, men hun spilte også for Ravens fotballag og var svært talentfull. Hun var utrolig barmhjertig og ville alle det beste, selvom hun kunne komme med frekke kommentarer og de beste beefene mot de hun mislikte.

——————-
Hei! Dette er kun 1/4 introduksjoner ikke starten av serien! Det vil bli 3 sesonger pga. Videregåned er i 3 år!☺️De aller fleste navnene er på Engelsk og uttales derfor litt annerledes enn hvordan de skrives! Raven uttales som i «Raven» fra thats so raven til de som har sett det!💓 Håper du liker den og gi gjerne en tilbakemelding❤️

#TOMROMWhere stories live. Discover now