CAST 2

102 5 0
                                    

Serena:
Serena er drømmedama alle guttene sikler etter. Hun har blondt tykt hår, isblå øyne og friske, myke, rosa lepper som raskt minnet om sukkerspin. Hun var modelltynn og 1.75 høy.
Hun var absolutt ganske bortkjemt og fikk alt hun pekte på. Faren hennes var nemmelig verdenskjent lege og fikk booket inn mange timer i utlandet av desperate pasienter, og moren hennes var skaperen av et kjent klesmere, der kjente modeller hadde gått i designene hennes.
Sammen med bestevennene Ariana og Sophie rulte de hele skolen. Men vil de rule den når de ikke kan styre over alle lengere?

ARIANA
Ariana eller Ari som alle kalte henne, var en utrolig søt og snill jente som ALLE var venn med. Hun kjente absolutt alle. Ville du ha kontakt med noen visste man straks hvem man skulle spørre. Ari var halvt amerikansk og halvt norsk. Ariana hadde nøttebrunt, fyldig hår og kokosbrune øyne. Hun hadde fyldige, sterk-rosa farge på leppene og var 1.72 høy.  Hun hadde utrolig lange og fine naturlige vipper og ei lita skjønnhetsflekk over leppa. Ariana hadde oftest fester siden foreldrene var som oftest på forettningsreiser med jobben. Og hun var kjent for de beste festene som alle snakket om dagen etter. Hun var ofte sett sammen med gutta sine som hun hadde rundt lillefingeren og særlig med Everest som var dødsforelska i henne. Men kunne det fungere når hun hadde flere gutter rundt lillefingeren?

Sophie
Sophie var liten og veldig smart tross for at hun egentlig ikke var så populær før hun møtte på Serena og Ari. Hun var før i vennegjengen med Kendall, Alex og Eliza, men var fortsatt gode venner med de og brukte å henge med de sammens med de nye vennene sine. Sophie var 1.64 og hadde askeblondt langt hår, mintgrønne øyne og vakre rosa kylie lepper som Serena var utrolig sjalu for. Sophie hadde også mer former på kroppen, melonformet pupper og stram rumpe som hun ofte tutet ut. Hun fikk også toppkarakterer og var styremedlem i elevrådet. Men hvorfor ditchet hun Eliza, Kendall og Alex for de populære jentene?

Kendall
Kendall var ei vakker og sjenerøs jente. Hun hadde helt utrolig fine store, røde, krøller og masse fregner som utbredte seg utover hele ansiktet. Hun kunne virke sur og bitchy men, det likte hun å kalle «resting bitch face», for så straks du snakket med henne var hun utrolig hyggelig. Hun hadde sterke meninger og sto for rettferdighet, til tross for hennes homosexsuelle bestevenn Alex. Kendall var en moden og selvstendig jente siden hun var liten og klarte absolutt alt selv. Sammens med bestevennene Eliza og Alex og noen ganger tidligere bestevennine Sophie og hennes venner var hun den som kunne skilt seg mest ut. Grunnen sin selvstendighet, synes hun alle guttene var altfor teite for henne. Men hva skjer når en gutt synes henne er for teit for han?

Alex
Alex eller Alexander som han heter er beskrevet med et ord: savage! Han hadde lyst bleknet, blondt, perfekt hår og lysegrønne, dype øyne som lyste opp den bleke hudfargen. Alex hadde tykke, brune bryn og hadde nylig begynt med maskara som kledde han utrolig godt. Stemmen hans var feminimt og søtt og han likte seg aller best rundt jentene. Han var snill men ga et inntrykk for å være en «bad bitch». Han var homosexuell, og savage som alle kalte han for sine comebacks på homofober. Han ble hyllet og er en stor inspirasjon for mange gutter på Raven. Men hva skjer med den savage oppførselen når han for første gang forelsker seg i en gutt?

Eliza
Phoebe og Eliza hadde vært bestevenner før, men endte opp i en krangel og hatet hverandre sterkt. Eliza var ganske frekk da og spredte masse falske rykter om alle. Hun hadde ikke respekt for noen andre enn Alex, Kendall, Sophie, Ariana og Serena. Spesielt Serena. For hun så aboslutt opp til henne og prøvde alt i sin makt for å bli godt likt av henne og var veldig sjalu for at Sophie hadde blitt bestevenn med Serena. Eliza var også veldig oppmerksomhetssyk og lot guttene gjøre hva som helst med henne. Ja, du kan forestille hvilke rykter hun hadde på seg. Hun hadde tykt, svart hår, grønnbrune øyne og gikk for det meste i sorte klær. Men hva om hun endelig får sine svar om Sophies avkjed?

Charles
Charles. Var det mer å si om han bare man så på han? Nei. For han var den typiske fotballkjekkasen, alle jentene ønsket. For helt ærlig var han jo ganske kjekk, men alle visste vel at kjekke gutter er aldri det beste kortet? Alt som betydde noe for Charles var statusen hans og hans usettvanlige store kjærlighet for gutta sine Cam, Kyle, Everest, Stephan og Kennedy. De mintes raskt om typiske high school guttelag. Men hvis statusen hans betydde alt for han? Hva ville skje når en kom å tok større plass enn han og mistet han statusen sin da?

Kennedy
Kennedy eller JFK som gutta kalte han, var en billigere kopi av Charles. Mest fordi de var oftest sett sammen. De var som knoll og tott og det var alltid noe som manglet om ikke en av de var til stedet. Kennedy hadde gått på Hollaway Ungdomsskole som lå på den andre bydelen av Raven sammens med Everest, men ble raskt kjent med Charles og de andre gutta fra Raven og tredje bydel Oxen. Kennedy var kjent i hele Raven og kjente mange av jentene fra Hollaway, Raven og Oxen.

Everest
Everest eller spøkenavnet mount Everest var en typ slem gutt som alltid kom i trøbbel. Han kom så vidt inn på Raven med alle annmerkningene hans men ryktene skal ha det til at foreldrene hans betalte han inn siden onkelen hans var rektor der. Han var i hvertfall trollbundet av Ariana og ville beholde sin plass på Raven for å kunne se Ariana hver dag uten tilatelse. Everest hadde skilte foreldre og en veldig rik Stefar. Men ville Everest klare det med sine dårlige habits av en badboy?

Kyle
Kyle var definasjon av kjekk nerd. Han var en norsk verson av Harry Potter og ble ofte kalt for Potterhead av venna på ungdomsskolen. Kyle hadde gått på privat skolen Oxen ungdomsskole og hengte bare med andre skoleflinke nerder som han, men måtte finne seg nye kamerater nå som alle hadde gått hver sine veier. Han ble sett ned på av nerdevennene på Oxen for at han ble lei av å være toppelev og søkte seg på Raven. Der det bare gikk duster i følge de. Klarte Kyle seg i det nye miljøet med Charles og co?

Stephan
Stephanius eller Stephan som han brukte var 17 år og gikk om igjen pga. høy fravær, så han var 00'er og gikk 1 klasse om igjen. Han var overlegen og trudde han var mye bedre enn alle andre fordi han var ett år eldre. Vell, jokes on you var det de fleste tenkte om han fordi han gikk med 01'ere. Han blir etterhvert godt kjent med guttene og innviterer de inn til store fester og et villere ungdomssliv enn forventet. Og neste år kunne han også kjøpe alkohol til de.
Jentene prøver seg likevell hardt på den overlegne kjekkasen. Men, vet noen virkelig sannheten om hvorfor han hadde så mange fravær og ble tvunget til å gå om igjen?

Cameron
Cameron eller Forkortet: Cam var en kjekk kopi av avgangseleven og storebroren hans Michael som var enda kjekkere. Cam var absolutt  den søteste, jordnære, mammagutten. Han elsket ingenting høyere enn moren hans som hadde oppdratt han og storebroren sin Micheal helt alene etter faren hans døde da Cam bare var 4 år og Micheal bare var 6. Cam var alltid glad og hadde den aller beste humoren. Men det sies at de mest godhjertet går alltid gjennom det værste.

#TOMROMWhere stories live. Discover now