မႈိင္းညို႔ ေနတဲ့Taehyungရဲ့ အသြင္ျပင္
ႏြမ္းလ်လ်နွင့္..အျပံဳးတုကို ႏႈတ္ခမ္းထက္ ခ်ိတ္ဆက္လို႔ အလုပ္ခြင္ထဲ လာခဲ့သည္.."Taehying ေနမေကာင္းဘူးလား!!.
"Min noona! က်ေနာ္ အဆင္ေျပပါတယ္ ဟို႔တစ္ေန႔တုန္းက..
"တို႔..နားလည္ပါတယ္.ထားလိုက္ကိစၥမဟုတ္ဘူး..တကယ္ေနေကာင္းတယ္ေနာ္.."
"Nae!! တကယ္ေကာင္းပါတယ္"
ထိုေန႔မွ အျဖစ္ပ်က္က jkဆက္ဆံေရးမွာ ရိုင္းျပသလို ျဖစ္ေနတာေျကာင့္ noonaကို ေတြ႔တိုင္းမ်က္နွာ ပူမိသည္..အားနာရပါသည္...သူမဘတ္မွ..ဘလိုမွစိတ္ထဲ မထားေပမဲ့လည္း.............
*****************************
"ဟန္နီ..ငါ့ကိုေပးစမ္းပါဟာ..ငါစိတ္ညစ္တယ္"
"Yaa!၂လံုးဆို ေတာ္ေရာေပါ့..ဒုကၡေရာက္လိမ့္မယ္ jk!!!!
"ေပးမွသာ ေပးစမ္းပါ.."
သူမလက္ထဲမွ တစ္ထုပ္လံုး ဆြဲယူကာ ၄လံုးေလာက္ ပါးစပ္ထဲတြင္ ငံုခဲလိုက္ေတာ့..ေခါင္းေတြ မႈးေဝေနေသာ္လည္း ေပါ့ပါးသလိုမ်ိဳးစိတ္ထဲတြင္ ခံစားရသည္..
ဒီအရသာကို က်ေနာ္သိပ္ျကိုက္တယ္...
Hyung!သိလား..
Jkမ်က္လံုးဟာ ရီေဝေဝေလးနွင့္ လင္းလက္ေတာက္ပ ေနသည္ နိုက္ကလပ္တြင္ မီးေရာင္ေလးမ်ားက လင္းတစ္ခ်က္ ေမွာင္တစ္ခ်က္နွင့္ jkေရွ႔တြင္ သူမေကာက္ေျကာင္းေလးေတြ ေပၚထင္ေနေအာင္ ဝတ္စားထားပံုကို စိုက္ျကည့္ေနသည္.......
ဟန္နီမွာ သူမအက်ႌျကယ္သီးကို ျဖဳတ္ခ်လိုက္ကာ ရင္အလွေတြကို ေဖာ္ေပးသည္
Jkႏႈတ္ခမ္းတို႔ တြန္႔ေကြးသြားသည္...
Jkရဲ့အသိစိတ္ကာ မရွိေတာ့ အေရွ့မွ ဟန္နီက သူမဝတ္ထားသည့္ ေဘာင္ဘီဂြျကားမွ အေနာက္ဇစ္ကို ဆြဲခ်လိုက္ေတာ့ တင္လံုးလံုးေလး ေပၚထြက္လာသည္ကို ျကည္ကာ... jkေျပာလိုက္သည္က...Hyungသိပ္လွတယ္.....
ဟန္နီမွာ ဖရိုဖရဲနွင့္ jkေပါင္ေပၚတြင္ ထိုင္လိုက္ေတာ့ ခါးကိုရစ္ပတ္လာသည့္jk...
Jkသည္ ဟမ္နီးလည္ပင္ကို နမ္းလိုက္...ထိုစကားတခြန္းကိုလဲ ထပ္ခါတလဲလဲ ဆိုေနသည္...
YOU ARE READING
ဝဲဘတ္ရင္ခုန္သံ
ספרות חובביםမင္းအရင္လိုမဟုတ္ေတာ့ဘူးေနာ္ jungkook "Kim Taehyung" hyung!!!က်ေနာ္တို႔အရင္တုန္းကေလာက္မခ်စ္တာ့သလိုပဲ "Jeon jungkook"