Taehyung!!!!!"ဝင္ခဲ့ေလ.. jimin!!
Jiminတံခါးပိတ္ကာ Taehyungအလုပ္ခန္း ထဲဝင္လာသည္...
"Jiminမင္း..ကိစၥရွိလို႔လား!!
"မရွိဘူး..ဒီတိုင္းမင္းမဆင္ေျပလား ငါဝင္ျကည့္တာ"
"ငါအဆင္ေျပတယ္ကြ..ေကာ္ဖီေသာက္မလား..!
Jiminေခါင္းျငိမ့္ျပသည္..လုပ္ေနလက္စမွ Taehyungထကာ ေရေႏြးထည့္ ေကာ္ဖီထုပ္ ေဖာက္ထည့္ကာ ဇြန္းေသးေသးနွင့္ ေမႊေနသည္...
Jiminထိုင္ေနရင္းမွ မတ္တပ္ရပ္ကာ..ေကာ္ဖီခြက္ကို ကိုင္၍ ေရွ႕တည့္တည့္ ကေနလာေနတဲ့ Taehyungကို ပိတ္ရပ္လိုက္ေသာ္လည္းးး
Jiminအား..တည့္တည့္ျကီးဝင္တိုက္တဲ့ Taehyung ေကာ္ဖီပူပူတို႔သည္..jiminအက်ႌ ၌စိုရြဲသြားေလေတာ့သည္....
ကမန္းကတန္း..မ်က္မွန္ေလးပြတ္ကာ jiminအက်ႌ မွေပေရေနတဲ့ အညိဳ အစြန္းေတြကို လက္ကိုင္ပါဝါေလးနွင့္ သုတ္ေပးရွာတဲ့.. Taehyung!!
"Taehyung..မင္းအဆင္ေျပလား..ဘယ္နားနာသြားလဲ"
"Yaa!!ငါကမင္းကို ေမးရမွာ..မင္းအက်ႌေကာ္ဖီေတြ စင္ကုန္ျပီး..!
"ထားလိုက္..ဆိုင္မွာေလ်ွာ္လည္းရတယ္!! Taeမင္း မ်က္လံုးကိုလည္း...အနားေပးသင့္တယ္"
jiminအေျပာေျကာင့္...သူသိတာက..ခဏခဏ ဆိုသလို မ်က္လံုးေတြ ဘာမွသဲသဲ ကြဲကြဲ မျမင္ရေလာက္ေအာင္...မႈံလာလိုက္ ျကည္သြားလိုက္နွင့္ ျဖစ္ေနတက္သည္..
Jimin ကိုျပံဳးျပကာ ေနာက္ထပ္တစ္ခြက္ ေဖ်ာ္ေပးမယ္ဆိုေတာ့ကာ..မေသာက္ေတာ့ဘူး..လုပ္စရာရွိေသးတယ္ဆိုျပီး..အျပင္ထြက္သြားေလသည္....
Jiminထြက္သြားေတာ့..Taehyung၏ မ်က္လံုးအစံုသည္..ကြန္ပ်ဴ တာေပၚတြင္သာ ေရြ႕လ်ားလ်ွက္..
တစ္ေန႔တာေတာ့..ကုန္ဆံုးလို႔ လာျပန္ပါျပီးေလ....ေျခာက္ကပ္ကပ္နွင့္..အိမ္ျကီးထဲ...တြင္..
သူ႔အားေစာင့္ျကိဳ ေနမည့္...ဆူညံသံ သဲ့သဲ့ေလးေတာင္ မျကားရပါပဲ...အိမ္ျကီးက ေမွာင္မဲကာ တိတ္ဆိတ္ေနသည္.....ဒူးးးးး!!ဒူးးးးးး!!
'ဟဲလို..jimin..
'Ok..
CZYTASZ
ဝဲဘတ္ရင္ခုန္သံ
Fanfictionမင္းအရင္လိုမဟုတ္ေတာ့ဘူးေနာ္ jungkook "Kim Taehyung" hyung!!!က်ေနာ္တို႔အရင္တုန္းကေလာက္မခ်စ္တာ့သလိုပဲ "Jeon jungkook"