Park Jimin, 26 éves, s egy teázóban dolgozik. Párjával, Jeon Jungkook-kal elköltöztek, lassan két éve Kook szülőházától. Jungkook 24 éves egyetemista.
Minden olyan vidám, míg a fiatalabb újdonsült barátai bele nem kötnek Jimin-be. Zaklatják, piszkálják és szavakkal bántják. Csupán irigyek. Győzködi magát Chim. Bárcsak csupán ennyi lenne a gond, ugyanis számukra irritáló, hogy Jungkook meleg. Azt akarják, hogy lányokkal feküdjön le, ne pedig azzal a balfasz hímkurvával. Ha az egyik srác szavaival akarunk élni.
A mai nap sem telt másképp. Taehyung még a suli előtt elmegy a Orchidea teázóba, mint minden nap. Oda, ahol Jimin dolgozik.
-Jó reggelt. Miben segíthetek?- mosolyog kedvesen Taehyung-ra Jimin.
-Öld meg magad és egy zöldteát kérek elvitelre.- könyököl a pultra.
-Pillanat és kész lesz. - víz a forralóba, teásbödön elő, egy pohár, annak a teteje, felforrt víz a pohárba, teapor bele. -Cukrot, mézet vagy citromot kér-e bele?
-Nem. Viszek magamnak egy tasakot.- veszi magához a cukrot.
Jimin sóhajtott egyet, majd a pohár tetejét rátéve, adta oda.
-1000 won lesz.
-Nesze!- Taehyung odaadva a pénzt kapja fel a teát, s távozott a teázóból.Az egyetemen Jungkook vidáman beszélgetett Namjoon-nal és Hoseok-kal. Az utóbbi éppen az éjszakai kalandját meséli.
-Annyira emlékszem, hogy szőke haja volt.- nevet Hobi. -Kurvára be voltam baszva. Még mindig fáj a fejem, pedig vagy három gyógyszert magamba nyomtam.- támaszkodik meg Kook vállában.
-Nam, te mit csináltál este?- vihog Tae.
-Tanultam. A barátnőm főzött egy finom vacsorát, amíg tanultam.- tolja fentebb az orrán a szemüveget.
Ha Jungkook tudná, hogy ezek a kedves barátok milyen pokolian fognak bánni a szerelmével, biztosra veszem, hogy feljelentené őket. A kukába dobva a felépített bizalmát feléjük... De nem tud semmiről. Jimin sem beszél... Hol a hiba?
Mindenhol.Szereplők
Park Jimin
Minden sebe nagyon szépen begyógyult. Kivéve a szívén, amit minden egyes alkalommal széttörnek. 26 éves, s az Orchidea teázóban dolgozik.
Jeon Jungkook
24 éves egyetemista. Egy horgászboltban dolgozik a tanulás mellett. Próbál Jimin-en segíteni, levveni pár terhet a válláról, de az idősebb nem nagyon engedi.
Kim Taehyung
26 éves egyetemista.
Egyidős Jimin-nel, de két évig gondolkozott, hogy mit kezdjen az életével. Munkanélküli.Kim Namjoon
Egy évvel idősebb, mint Taehyung és Chim, azaz 27 éves. A szülei miatt nem tudott hamarabb egyetemre jutni. A szülei súlyosan betegek lettek és az összes félretett pénzét a gyógyulásukra költötte. Egy könyvtárban dolgozik.
Jung Hoseok
27 éves, munkanélküli, egyetemista. Gazdag szülei azt akarták, hogy orvos legyen, de Hoseok táncolni akart. Elszökött otthonról és két évig haza sem tért, s csak azért ment vissza a szüleihez, mert az utcára került. Drogozik és éjjel-nappal bulikba jár.
Nos... Mint láthatjátok itt van A fájdalom második könyve.
Remélem ez is ugyan úgy tetszeni fog, mint a Fájdalomküszöb.Ja és azt el szeretném mondani, hogy a forint és a won közötti váltószám 4. Azaz 1 forint 4 won. Így ha érdekel a történetben előforduló árak magyar forintba, csak el kell osztanotok néggyel.
🤗❤❤❤Pusszancs! (^ω^)
ESTÁS LEYENDO
Bizalomjáték °Jikook° •Befejezett•
FanficA fájdalom második könyve. "Már, Fájdalom, lakótársam leszel, Míg csak élek? - Közös tűz, közös ágy, Közös - ó, kínok kínja - koponyánk, S amikor én eszem, te is eszel? Edna St. Vince Millay" -Jimin! Mindig túlórázol! Alig veszel ki szabadságot, nek...