Nagisa
„Ahoj Nagiso!“ zakřičel na mě Karma z druhého konce třídy.
„Ahoj Karmo!“ odpověděl jsem zpátky. Karma přišel k mé lavici a upřeně se na mě díval.
„Potřebuješ něco?“ zeptal jsem se Karmy. Karma jen zavrtěl hlavou, že ne a odešel ke své lavici.
Všiml jsem si, že poslední dobou se Karma chová nějak divně. Neustále se na mě dívá a už si ze mě tolik neutahuje. Možná bych to měl říct Koro-senseiovi.
„Dobře třído, posaďte se prosím.“ řekl Koro-sensei. Začala hodina a já si všiml, že Karma byl napomenut za nedávání pozor víckrát než normálně. Dokonce i odpovídal na otázky špatně! A to už je co říct. Koro-sensei si toho nejspíš taky všiml.
Hodina už končila a Koro-sensei šel za Karmou. Já jsem samozřejmě šel za ním.„Karmo je ti dobře?“ zeptal se Koro-sensei. Karma si začal balit věci a přikývl. „Jsem v pořádku.“ řekl Karma a podíval se na mě s tím jeho úsměvem. „Hej Nagiso chceš jít společně domů?“
„Uh…..j-jo jasně!“ Karma si vzal svoji tašku a ukázal, že už mám jít, tak jsem tak udělal. Zastavil jsem se a otočil se, když jsem uslyšel ránu. Když jsem se otočil, Karma ležel na zemi.
„Promiň, já zakopl…“ postavil se a šel směrem ke dveřím.
„Počkej Karmo, chtěl bych si s tebou promluvit osamotě. Nevadí ti Nagiso, když půjdeš domů sám?“ Kývl jsem hlavou a zamával Karmovi.
ČTEŠ
KarmaxNagisa story
Teen FictionKarma se poslední dobou chová divně. Nevšiml si toho jen Nagisa ale i Koro-sensei. Zjistí proč se Karma chová tak divně a dokážou mu pomoct?