Hodina líbání

402 32 0
                                    


Nagisa

Po tom, co se stalo včera, jsem nemohl vůbec usnout. Proto jsem šel do školy nevyspaný a všechno jsem vnímal jen na půl. Vešel jsem do třídy a šel se posadit na mé místo. Po chvíli začali chodit i ostatní.

Do třídy zrovna vešel Karma a já celý zrudl, když prošel kolem mě a usmál se na mě.

Už pět minut tady měl Koro-sensei být, ale ještě nepřišel. V tom okamžiku vešla do třídy Bitch-sensei se škodolibým úsměvem. „Tak třído, posaďte se!“ řekla Bitch-sensei. „Jak už jste si jistě všimli, Koro-sensei přijít nemůže, protože má nějakou schůzku s ředitelem. Proto vás teď budu učit já. Dnes budeme procvičovat techniku svádění.“

Všichni ztichli. „K čemu nám to bude?“ zeptal se Terasaka. „Mě to teda vůbec nevadí!“ řekl Okajima. „Jo, mě taky ne!“ přidal se Maehara. „Jen tobě to bude k ničemu, když vypadáš, tak jak vypadáš.“ řekla Nakamura. Terasaka se na ni podíval nasraným pohledem, ale pak se otočil a ignoroval ji.

„Nechte toho!“ okřikla je Bitch-sensei. „Vemte si papír, napište na něj své jméno a hoďte ho do krabice na stole.“ Udělal jsem to, co řekla. Vzal jsem si papír, napsal na něj své jméno a šel jsem ho dát to krabice. Cestou zpátky jsem si všiml, že se na mě Karma dívá a směje se. Úsměv jsem mu oplatil a šel si zpátky sednout.

„Jako první budeme procvičovat líbání. Teď vytáhnu z krabice dva „dobrovolníky“, kteří nám předvedou, jak se to dělá.“ Informovala je Bitch-sensei.

Sotva to dořekla, celý jsem ztuhnul. Doufám, že to nebudu já. Pokud mě vybere s někým jiným než Karmou, tak mě čeká tvrdý trest. I když bych byl radši, kdyby mě nevybrala vůbec.

„Takže, ti dva takzvaní dobrovolníci budou...

Bitch-sensei šáhla do krabice a vytáhla dva papírky. Když je přečetla nahlas, všichni byli v šoku.

KarmaxNagisa storyKde žijí příběhy. Začni objevovat