Žárlivost

378 35 0
                                    

Karma

„...Nagisa a Isogai?!"

To si snad dělá prdel! Isogai? Proč zrovna on? Podíval jsem se na Nagisu, který byl v šoku stejně jako všichni ostatní. „Dělejte vy dva, nemáme na to celý den!" řekla Bitch-sensei.

Nagisa s Isogaiem vstali a šli k tabuli. Ne, na to se opravdu dívat nemůžu. Ale když nad tím tak přemýšlím, mám aspoň důvod proč Nagisu potrestat. „Ukažte nám, jak se líbá podle vás." Isogaiovi rty se nebezbečně začaly přibližovat k Nagisovým. Toho budeš litovat Nagiso a ten Isogai taky! Nagisa zavřel oči a nechal se na chvíli políbit. Ovšem po chvilce se oba odtrhli a chtěli si jít zase sednout.

„To snad nemyslíte vážně! Tohle by nikoho nevzrušilo! Musíte vydržet déle a dát do toho více vášně! Vraťte se a znova!" okřikla je Bitch-sensei.

Nagisa a Isogai se vrátili před tabuli, aby se znovu políbily. Vypadalo to, jako by to Isogaimu ani nevadilo. Ale Nagisa už jistě věděl, co ho po hodině čeká.

Ze stresu jsem si začal podupávat. Všiml jsem si, že z toho Maehara není taky moc nadšený. Nejde si nevšimnout toho, že se mu Isogai líbí. Zase se políbili. Tentokrát to trvalo déle a bylo v tom víc vášně, jak chtěla Bitch-sensei. Tohle bylo mučení.

„Tentokrát už to bylo lepší, ale pokročíme trochu dál. Teď předveďte francouzský polibek!" „Huh?!" Vyjekl Nagisa. Krutý trest ho nemine! Všichni ve třídě měli na tvářích napjatý výraz. „Není to už trochu moc?!" zařval Maehara. „Ne! Tohle je učivo jako každé jiné!" vrátila mu to Bitch-sensei.

„Pokračujte!" Isogai se na Nagisu váhavě podíval. Nagisa kývl, protože věděl, že když to odbyjí, tak to stejně budou muset opakovat. Jejich polibek trval asi 10 vteřin. Bylo to děsně dlouhý. Konečně se od sebe odtrhli a já cítil, jak rudnu vztekem. Poté Bitch-sensei ukončila hodinu. Chtěl jsem jít za Nagisou, ale v tom za ním přišel Isogai a o něčem si začali povídat. Byl jsem čím dál tím víc naštvaný. Po chvíli Isogai odešel. Je čas na pořádný trest!

KarmaxNagisa storyKde žijí příběhy. Začni objevovat