Karma
Nagisa vešel do koupelny a slyšel jsem, jak zamkl za sebou dveře. Nijak jsem to neřešil a šel si sednout do obýváku a pustil jsem si televizi. Po chvilce Nagisa vyšel z koupelny zabalený v ručníku a zeptal se mě. „Kam si mi dal věci?“ Já jen ukázal na židli, kde bylo jeho oblečení. Nagisa si ho vzal a šel se do pokoje převléct.
Nagisa vyšel z pokoje a sedl si za mnou, ale nesedl si vedle mě, ale o kus dál. Zeptal jsem se ho, jestli má hlad, ale on jen zavrtěl hlavou. Pořád jsem se ho na něco ptal, ale on nepromluvil ani slovo. Najednou mu začaly po tváři stékat slzy.
„Co se stalo?“ zeptal jsem se. „Můžu už jít domů?“ zavzlykal Nagisa. „Ne dokud mi neřekneš, co se stalo.“ Nagisa se na mě podíval naštvaným pohledem. „Proč mi tak ubližuješ?!“ zařval na mě Nagisa. „Já myslel, že se ti to líbí.“
Nagisa ho přestal vnímat, zvedl se a šel směrem ke dveřím. Chytil jsem ho za ruku, přitáhl ho k sobě a pořádně ho obejmul. „Promiň, byl jsem prostě moc žárlivý.“ Cítil jsem jak Nagisovy slzy dopadají na moje rameno. Nagisa mi obětí oplatil a rozbrečel se ještě víc.
Doprovodil jsem ho domů. Na rozločenou mi dal Nagisa pusu a já mu ji samozřejmě oplatil.
„Miluju tě Nagiso.“
„J-já tebe taky.“
Nagisa mě znovu políbil a já měl pocit jako by nás někdo sledoval. Pak už jsem jen viděl, jak modrovlásek vchází do dveří.
ČTEŠ
KarmaxNagisa story
أدب المراهقينKarma se poslední dobou chová divně. Nevšiml si toho jen Nagisa ale i Koro-sensei. Zjistí proč se Karma chová tak divně a dokážou mu pomoct?