~2~

101 7 0
                                    

Wolf's P.O.V.

"WAT?!?"

Vol ongeloof schreeuw ik het uit.

"ZIJN ZE GEK GEWORDEN OFZO?!?"

Anna blijft kalm en reageert rustig.

"Waren ze al."

Sunny daarintegen raakt volledig in paniek. Ze begint meteen te hyperventileren en kijkt angstig om zich heen.

"We zijn verdoemd! VERDOEMD!!!"

Dan barst ze in snikken uit. Anna loopt meteen naar haar toe om haar te troosten en ik richt me weer op Jules.

"Jules wat is er gebeurd?"

Jules zucht diep.

"Ik heb geen idee. Toen ik hier kwam waren ze er niet en de tent was al opgezet. Ik liep naar binnen en daar lag dit"

Jules houdt een briefje omhoog met daarop Drake's handschrift.

Hey allemaal,

Wij zijn lekker toch naar de haven, en omdat jullie niet durfden hebben we jullie lekker achtergelaten.

Byebye, tot zo, en toedeloe

D.

"Is dat alles?"

Jules knikt.

"Ik ben ze nog gaan zoeken, maar ik kon ze niet vinden. Ze zijn vast al naar de haven!"

Ik zucht. Dan zit er nog maar een ding op. Ik loop naar de tent toe en pak mijn koffer. Anna kijkt me vragend aan.

"Wolf, wat doe je?"

"Ik zorg ervoor dat we niet volledig hopeloos zijn."

Ik pak mijn zweeds zakmes en gooi dat naar Anna. Dan pak ik zelf mijn hakmes tussen mijn kookspullen vandaan.

"Kom. Wie gaat er mee drie idioten redden van de ondergang?"

Jules en Anna stappen meteen naar voren. Sunny twijfelt even maar stapt dan aarzelend naar voren, haar zakmes stevig vastklemmend.

"Ik kom ook"

Ik knik en kijk dan naar Jules.

"Oke, wijs ons de weg naar de haven..."

Drake's P.O.V.

Lachend omhels ik Natalie. Ik voel dat ze opschrikt en daarna opgelucht haar schouders laat hangen.

"Stiekem toch bang babe?"

Natalie schudt hevig haar hoofd en trekt zich los uit mijn omhelzing.

"Nee, hoe kom je daar nou weer bij?!?"

Met haar hoofd omhoog loopt ze mij en Youri voorbij, de mist in. Wanneer ze uit het zicht is kijkt Youri om zich heen en haalt zijn schouders op.

"Zie je wel Drake? Allemaal bullshit. Dit is gewoon een verlaten haven. Niks bijzonders aan."

Ik knik.

"Inderdaad. Anna en Sunny stellen zich gewoon aan."

Youri lacht instemmend.

"Ja, wat een mietjes. Vind je niet Natalie?"

Youri staart de mist in.

"Waar is Natalie?"

Verbaasd kijk ik naar Youri, maar dan tuur ik ook de mist in.

"Natalie?!?"

Geen reactie. Het blijft stil. Dan doorbreekt een hoge gil plotseling de stilte.

"NATALIE?!?"

Youri kijkt me angstig aan wanneer het weer stil wordt. Ik begin te rennen naar waar de gil vandaan komt. Youri pakt mijn arm en houdt me tegen.

"Drake denk na! Als er echt iets gebeurd is ga je haar echt niet helpen door er zonder na te denken achterna te rennen!"

Ik trek me los.

"HOU JE BEK, IK GA NAAR NATALIE TOE!!!"

Dan ren ik de mist in. Youri twijfelt even, maar rent dan achter me aan.

kom op Natalie...

In veilige havenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu