Anna's P.O.V.
"En wat doen we nu?"
Sunny en wolf kijken verrast op door mijn vraag.
"Ik bedoel, we kunnen hier niet altijd blijven zitten."
Wolf knikt gebaart dat ik hem omhoog moet helpen.
"Eerst gaan we Jules zoeken, daarna gaan we op zoek naar Youri Natalie en Drake."
Ik knik. Sunny pakt haar mes op en veegt het stof van haar knieen.
"Nou waar wachten we op?"
------------------------------------
Drake's P.O.V.
"NATALIE?!?"
geen reactie. Youri grijpt mijn hand. Ik probeer me los te schudden, maar Youri laat niet los.
"Denk na Drake. In deze mist raken we elkaar zo kwijt! We moeten bij elkaar blijven!"
Youri gebaart wild naar alle mist om ons heen. Eerst wil ik mezelf bevrijden uit zijn greep, maar dan besef ik dat hij gelijk heeft. Ik zucht en pak zijn hand stevig vast.
"En nu weer zoeken naar Natalie."
Plotseling hoor ik Youri een hoog gilletje slaken. Meteen draai ik me zijn richting op.
"Youri?!?"
Aan Youri's enkel hangt een hand die hem stevig vast grijpt. Youri's adem wordt zwaar en ik voel zijn hart kloppen. Ook ik voel angst opkomen. Youri gilt opnieuw, wanneer we opeens opgelaten gelach horen.
"O mijn god!"
De hand laat Youri's enkel los en Natalie gaat rechtop staan.
"Je had jullie gezicht moeten zien!!!"
Dan barst ze in lachen uit.
"De beste grap ooit!!!"
Ik kijk naar Natalie die ongedeerd uit de mist stapt, en zie dat het haar hand was die Youri vastgreep. Ik voel woede opkomen en bal mijn vuisten. Dan sla ik Natalie met volle kracht recht in haar gezicht. Ze vliegt naar achteren, terug de mist in. Schreeuwend ren ik haar achterna.
"TRUT!!! WEET JE WEL HOE ERG WIJ GESCHROKKEN ZIJN?!? IK DACHT DAT JE DOOD WAS!!!"
Ik sla haar opnieuw in het gezicht. Dan trekt Youri me naar achteren.
"Drake, kalmeer!"
Hevig hijgend zit ik op de grond, Natalie woedend aankijkend.
"Flik me dat nog EEN keer, en ik VERMOORD je!"
Natalie kijkt me angstig aan.
"S-sorry Drake!!!"
Dan barst ze in tranen uit.
------------------------------------
Wolf's P.O.V.
"TRUT!!! WEET JE WEL HOE ERG WIJ GESCHROKKEN ZIJN?!? IK DACHT DAT JE DOOD WAS!!!"
Drake's stem galmt door de mistige verlaten haven. Anna kijkt me hoopvol aan.
"Hoorde je dat? Ik dacht! Dat vetekend dat ze oke zijn!"
Een glimlach verschijnt op haar gezicht en ze begint te rennen richting het geluid. Ook Sunny en ik volgen het geluid. Wanneer we bij Youri Natalie en Drake komen,zit Natalie huilend op de grond en Drake kijkt haar woedend aan. Natalie heeft een bloedneus en Drake's vuisten zijn gebald.
"Youri?!? Wat is er gebeurd?"
"Ik leg het je straks uit. Eerst, waar is Jules? Nog bij de tent?"
Ik schud mijn hoofd.
"Hij is van ons weggerend toen we Natalie hoorden gillen. Daarna zijn we hem kwijtgeraakt."
Youri knikt.
"Kom we moeten hem zoeken!"
Hij loopt naar Natalie toe en helpt haar omhoog. Ik wil hetzelfde doen bij Drake, maar hij wijst me grommend af. Dan doorbreekt een trillende stem de stilte.
het is Sunny.
"J-jongens?... I-ik geloof d-dat ik Jules heb gevonden..."
JE LEEST
In veilige haven
TerrorWanneer een vriendengroep gezellig gaat kamperen, gaat het niet zoals gepland. Natalie, Drake en Youri gaan naar de vervloekte haven. Wolf, Jules, Anna en Sunny gaan ze achterna om ze te redden. Maar zijn ze op tijd? En wat is er nou werkelijk gebeu...