4 . bölüm

342 12 0
                                    

-2 gün sonra parti gunu-

"Allison uyan uyan" diye başımda tepindi Anna. Aksam bizde kalmıştı.

gözlerimi araladim ve Anna ya ne var bakislarimi attim. 

"eger okula gec kalmak istemiyorsan uyanmalisin."  dedi Anna.

"ahh peki kalktim dus alıp giyinip geliyorum"

"peki tatlim,bende dun yanima aldığım kiyafetleri giyineyim sonra kahvaltı ederiz" dedi en icten gulumsemesiyle.

bende gülümseyerek karşılık verdim ve banyoya doğru ilerledim.

15 dakika suren dusumdan sonra dolabimin onune geçtim ve ne giysem diye bakindim. ahh bir de parti var aksam cok guzel olmam lazimdi ne de olsa  justin gibi bi sevgilim vardi. onun sevgilisi olduğum için çok Şansli olduğumu kabul ediyorum.

dolabimdan  siyah yirtik mini bir şort  ve siyah  nirvana yazan bi tişört alip ustume gecirdim. altina da siyah deri Converse lerimle gayet uyumluydum.

daha sonra saclarimi arkadan dağınık bir orgu yapip siyah göz kalemimi cektim ve cantami alip Anna nin yanina gittim.

"ben hazirim" dedim ve masaya oturdum. "acele etmeliyiz Anna justin birazdan gelir" dememle 2-3 saniye sonra dışarıdan korna sesi geldi.

" hadi  cikalim " dedi Anna.

arabanın yanina gelince justinin gozlerini bacaklarimda hissettim ve gene kizardim.

"bebeğim o şort fazla kısa değil mi? "

dedi justin duz bi ifadeyle.

gözlerimi sortuma kaydirip "bence normal" dedim. "peki o zaman bugun bi kaç surat dagitacagim anlaşılan" tamam kabul beni kiskanmasi çok hoşuma gitmisti.

-----

yol boyunca hiç konusmadik, bugün sadece edebiyat ve kimya dersim vardı okuldan erken cikmam gerekti çünkü eve gidip anca parti için hazirlanirim.

kimya dersimiz justin le ortak mükemmel..

tam sinifa girecekken birinin elimi tutmasiyla biraz korktum ama sonra justin olduğunu gorunce rahatladim.  onun yanında kendimi çok ama çok rahat ve güvende hissediyordum.

el ele sınıfa girdik ve en arka sıraya doğru ilerleyip geçip oturduk.

bayan blue derse girince herkes sustu, tabi ki biz hariç.  kadinin derse girdiğinden bile haberimiz yoktu,  tabii ki bizim yanimiza gelip bay bieber ve Bayan duff diyene kadar.

dersten sonra ikinizde odamdasiniz. dedi ve o koca götunu bize dönüp gitti.

justin'in anlatimindan;

ahh harika bu saf kızla fazladan zaman gecirecektim, bir an once şu kızı altima alıp siktiri çekmek istiyorum. kim bilir bu kadin bize ne ceza verecek.

zil caldiginda, hadi bebeğim dedim ve Allison nun elini tuttum.

bayan blue nun odasina doğru ilerlerken Allison anıden "seni seviyorum" dedi. "bende seni seviyorum bebeğim" dedim istemsizce bu salak kiz harbiden de  beni seviyordu ve en kotusude benimde onu sevdiğimi dusunuyordu.

yazik gerçekten yazık...

Allison nin anlatimiyla;

ona aniden seni seviyorum dediğimde oda  bende seni seviyorum dedi. allahım bu çocuk gerçekten beni cok seviyordu.

sag elimi kaldirdim ve kapıyı çalmadan önce justin e baktim oda bana bakip aniden dudagima masum bi öpücük kondurdu.

kapıyı caldim ve iceri girdik.

bayan blue bize igrenc bi gulumsemeyle bize bakti bizde gülümsedik ve ona doğru bi adım daha attik. "size ceza falan vermeyecegim en azından bugunluk ama daha sonra acısını çıkartacagim mesela pazartesi günü bana bi odev getirebilirsiniz. "

---

ahh odev  yapmak... berbat bir sey. neyse ki justinle olunca her şey mükemmeldi. zil calinca justin beni kendine çekti ve öptü harika bir duygu dilini dilimle bulusturunca tum vücudum titremisti. harikaydi. Geri Çekilip "bebeğim derse girmem lazım akşam seni parti icin 8.30 da almaya gelirim" "peki" dedim ve gulumsedim.

justin yanimdan ayrilirken bize bakan bi sürtük gördüm.  " ne bakıyorsun sürtük " dedigimde cevap vermeden gitti.

----

son dersimden de cikip, Anna yi almak için matematik sinifina doğru ilerlerledim. Anna yi alip bizim eve hazirlanmaya gidecektik.

-2 saat sonra-

Anna " Allison çik artik su banyodan daha ben girecegim saat 6 ! " diye bagrinirken havlumla beraber dışarı çıktım.  cok ama cok heyecenliydim.

mor üstüme tam oturan bayagi mini

starplez ve arka sirt dekoltesi bayagi derin olan bi elbisem vardi. altinada yüksek topuklu  siyah bi ayakkabi. kiyafetimi camasirlarimi falan yatağımin üstüne koyup saclarimi kurutmak için aynanin önüne geçtim.  Anna çoktan dusa girmisti. saclarimi kuruttum. ve camasirlarimi giyip elbisemi giydim.  bu sirada da Anna agizi açık bi şekilde banyodan cikiyordu. bu tipi gulmeme yol açmıştı çok komikti bu hali.

"Allison cok ama çok seksi duruyorsun umarim justin üstüne atlamaz"  bu sozu de cok komigime gitmisti gulerkeen "belli olmaz" dedim "sahi Allison eger justin böyle bi şey yaparsa onunla beraber olur musun"

bu soruya cok sasirmistim açıkçası hic düşünmemiştim bu soruyu. ama eminim justin boyd gibi değil, birakmaz. (boydu hatirlamayanlar için Allison in eski sevgilisi beraber olmuştu)  "be-ben bilmiyorum yani justin boyd gibi degil ona güvenim sonsuz boyle bi sey olursa birakmaz" dedim. "yani bu evet mi oluyor" dedi sinsi sinsi gulerken "belli olmaz" dedim. bende gülüp. saclarimi maşa yapmaya başladim daha sonra bi kaç toka yardımıyla dağınik topuz yaptım.

---

ikimizde hazirlandiktan sonra son hazirliklarimizi yaptik ve justin i beklemeye başladık. 5 dakika sonra korna sesi geldi ve dışarı çıktık. "hanimlar çok güzel gozukuyorsunuz ama Üzgünüm Anna sevgilim daha guzel haha" boyle demesinden sonra hepimiz güldük ve arabaya bindik.

---

parti alanina geleli yarim saat olmuştu. herkes bi kenarda yiyisirken justin de beni bi kenara çekti ve opusmeye basladik gerçekten opusmemiz çok hizlanmaya baslamisti justin yavastan dudaklarini boynuma indirdiginde amacını anlamistim... peki buna hazir miydim justinle olacak miydim?  sanirim istiyodum.

kisik bi sesle hafif inleyerek "yukarı cikalim" dedi justin cevap vermeden kucağına çıktım evet anlamında. 

ve yukari çıkıp bi odaya girdik...

Justin'in oyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin