Allison Duff adlı karakter; Ashley Benson
Sabahın ilk ışıklarıyla uyanmıştım.
Dün gece zor ve yoğun bir gece geçirmiştik. Justin en son evden hızla Boyd'u bulmak için çıkmıştı peşinden gitmeye kalktığımda ise beni durdurmuştu. Gece 2 buçuk 3'e doğru geldiğinde kapı çaldı.Dün geceden devam;
Korkarak oturduğum yerden kalktım ve kapıya koştum. Kapıyı açtığımda karşımda gördüğüm şeyle şoka girmiştim.
"Justin!"
üstü başı kan içindeydi h-hayır olamaz değil mi? Boyd'u öldürmüş olamazdı.
(hatırlamayanlar için Boyd Allison un eski sevgilisi tecavüz etmişti justinde bunu öğrendi)"justin ne yaptın sen, iyi misin tanrı aşkına anlatsana neler oldu!?"
sorularımı arka arkaya sormamla justin içeri geçip koltuğa benim aksime rahat bir tavırla oturup pardon atlayıp bana gözlerini dikti. bakışları güven verdiği kadar da korkutuyorlardı."sakin ol bebeğim Boyd iyi sayılır sadece birazcık ağzıyla burnu yer değiştirdi o kadar"
derin bi oh çekip ben de yanına oturdum bi an için onu öldürdüğünü falan sandım.
"ahh Tanrıya şükür o kadar korktum ki. Sana bir şey olacak diye. "
onu merak etmem hoşuna gitmiş olacak ki bana yaklaşıp o taptığım Bieber gülüşünü yüzüne yerleştirdi.
"demek benim güzel sevgilim yaramaz sevgilisini merak etmiş.Bu ne yalan söyleyeyim hoşuma gitti"
ve biraz daha yaklaşıp dudaklarını dudaklarıma kelepçeledi
o kadar muhteşem ve mükemmeldi ki karşı koymak olanaksızdı.
bi cevap vermem gerektiğini fark edip dudaklarımı çektim."seni seviyorum Bieber"
"seni seviyorum Alli."
bugünden devam;
Justin gibi bir sevgilim olduğu için ekstra bi hazırlık yapmam gerekti değil mi? aksi takdirde sürtüklerden onu koruyamazdım.
yataktan kalkıp neşeyle banyoma ilerledim. Günlük sıradan işlerimi halledip çıktım. daha sonra dolabımı açıp ne giyecegime baktım en sonunda karar verdiklerimi alıp kapağı kapadım ( kıyafetler medyada)
2 dakika da giyinmiş hazır sayılırdım. aynanın karşına geçip biraz makyaj yapmaya karar verdim.
Öncelikle hafif pembemsi bi allık sürdüm. sonra da eyeliner ve az bi rimelle işimi bitirdim. çantamı gözlüklerimi alıp aşağıya indim.telefonunun çaldığını fark edip cebimden çıkarttım ve o muhteşem sesi dinledim.
"bebeğim 10 dakika ya kapının önündeyim beni bekletme seni seviyorum"
cevap vermemi beklemeden telefonu kapadı. Bu yaptığına güldüm ve mutfağa ilerledim.
azıcık bi şeyler atıştırdım. Justin birazdan gelirdi ayakkabılarımı giydim ve kapının önüne çıktım.
Yaklaşık 2 dakika sonra justin gelmişti. hemen arabaya bindim.
"selam"
"selam sevgilim" dedi ve dudaklarıma ufak bir öpücük bıraktı.
"ee bugün neler yapmak istersin ?"
"okula gitmicek miyiz?"
dedim kaşlarımı kaldırırken. popomu hafif kaldırarak biraz daha justine döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Justin'in oyunu
Hayran Kurguuzun bir aradan sonra hikaye tekrar sizlerle :) bu hikaye; Allison Duff ile Justin Bieber arasında geçecek olan bir oyun... Diğer okuduğunuz hikayelerden çok farklı olacak. Merak mi ediyorsunuz ? Ee durmayın başlayın o zaman okumaya.. :)