Rihanna'nın o muhteşem sesiyle birlikte uyandim. her ne kadar bu sesi cok sevsemde sonucta calan sey alarmdi, alarmı kapatıp banyoya doğru ilerlerken aklima dun gece geldi. "iyi geceler melegim..... seni yarın almaya geleceğim." mesaji
aklima gelince kendi kendime güldüğümü fark ettim.
banyo ya girip muslugu açtım ve suyu suratıma yapistirdiktan sonra bi duşa girmeye karar verdim. üstümdekilerden kurtulup kendimi kuvete attip rahatladim. yaklaşık 15 dakika sonra küvetten çıktim ve havluya sarilip dolabima doğru yol aldım.
saat 7.30 du justin in beni gelip almasi için yarım saat vardı.
Dolabimin kapağını açtım ve içindekilere göz attim. Bugün pantolon giymek istedigimden,toz pembe paçaları tam bilegimin üstünde olan dap dar olan pantolonu alip yatağın ustune attim. Üstüne de askılı açık kot renginde olan üstü aldim. 2 dakika sonra kıyafet yönünden hazırdim. şimdi sıra da saç ve makyaj vardı.
ha birde Anna'yi arayip bugün onu almaya gelemeyecegimi soylemem gerekirdi ama hiç içimden gelmiyordu çünkü arayip justin le gidecegimi soylersem gene başlıcakti "senden hoslaniyo" diye hiç cekemem.
neyse aramak yerine mesaj atmakla yetindim.
saclarim zaten ıslakti kurutup sıkı bi at kuyruğu yaptim. pantolonumun renginde olan bi ruj ve ince siyah bi kalem surdum.
beyaz vans larimi da giydim vee haziiriiim..
aşağı inip agizima bi kac bi sey attim o sıra da telefonum iki kez titredi
-1.mesaj- kimden : justin
5 dakika ya kapidayim,hazir ol bebeğim.
bebegim mi demisti ? evet bebeğim demisti. aman tanrim ! cevap yazma gereği duymadim ve 2.mesaja baktım
kimden : Anna
bu cocuk senden hoslaniyo Allison !
tahmin etmiştim böyle diyecegini. omuz silktim ve Anna ya da cevap vermedim. bi 5-6 saniye sonra dışarıdan korna sesi duyunca justinin geldiğini anladım. cikmadan once son kez aynaya baktim ve cantami alip disarida duran seksi varligin yanina gitmek için kapıyı açtım ve evden çıktım.
justini gorunce midemin takla attığıni hissettim. yanina yaklastim ve en icten gulumsememle "selam" dedim.
oda aynı şekilde "selam" dedi ve centilmence kapimi açıp beni arabaya bindirdi. Ardından o da arabaya binince okulun yolunu tuttuk.
"Allison cok güzel gozukuyorsun" diyip göz kirpti. allahımm bu cocuk nasil seksilikten olmuyo ?!
yanaklarımin kizardigini hissettigimde "te-teşekkür ederim"dedim kekeledigim icin kendime kufur ediyordum.
"heey kizarinca daha da tatlı oluyorsun" bu çocugun amacı da neydi beni oldurmek mi? "justin kes şunu utanıyorum" diyip kıkırdadim o da kıkırdadi ve okula geldik.
okul bahcesine girmemizle tum gözleri ustumde hissetmem bir oldu. o sürükleri aldirmadan justin le dolaba kadar yurumeye başladık çocukları gorunce sonra görüşürüz dedi ve yanımdan ayrıldi.
justin'in anlatimindan;
Allison un yanından ayrılınca çocukların yanına geldim.
"sam oyunun nasıl gidiyor justin" diye konuşmaya başladı.
"Allison cok saf bi kiz, eminim cuma gunku partide altımda inleyen bi kizken hiç de saf olmayacak"
dedim ve güldüm.
"brad cuma gunku parti cok güzel olacak desenize" dedi ve kıkırdadi.
brad,sam ve carl benim can dostumdu gerisi sıradan arkadaş.. sam "dostum cuma günü Allison u sarhoş mu ediceksin yoksa her şeyi normal mi yapacaksın" dedi.
Evet pic biriydim ama asla bi kizi sarhoşken altıma almam. "tabii ki hayır dostum, kendi rizasiyla olacak her şey. " dedim ve masadan bi isim var diyerek kalktim.
Allison'in anlatimiyla;
2 saat beni konusmaya tutan gerizekalı Bella nin yanindan ayrılıp dolabimin yanina gittim kapağını açtım ve içinde bulunan kagidi aldim bu da neydi? " seni müzik odasinda bekliyorum... -justin"
beni müzik odasina cagirmisti aman allah'im ! bana ne diyecek acaba acaba o da benden mi hoslaniyo, Anna hakli mi? umarım haklidir....
dusuncelerimle birlikte müzik odasina ilerlemeye basladim. dersim fizik di girmesem de olurdu bu seferlik.
kapıyı actim ve içeri girdim.
ve ayni anda "selam" dedik. boyle olunca ikimiz de kahkaha attik "gec otur" dedi yanina ilerledim ve yanında ki sandalye ye oturdum. 5-10 saniye ikimizde bisi demedik. sonra justin ayağı kalkti ve benide kaldirdi bana o kadar yakindi ki... dudaklarimiz birbirine degecekti az kalsin.
"yakindan çok daha güzelsin Allison"
"sende daha yakışıklısın" dedim utanarak. ama yuzumun kıpkırmızı olduğunu hissettim. bu cesareti nerden bulmustum ki ben ? gülümsedi ve cok tahrik edici bi ses tonuyla
"ve seksi" dedi. karnim karnim karnim içeride takla atiyordu. dilim tutulmustu sanki cevap veremiyordum. anlamis olacak ki konuyu değiştirdi "Allison cuma günü partiye benle gelir misin?"
dediğinde çok sasirdim diyemem çünkü "ama sevgilim olarak" dediğinde cok daha sasirmistim. cevap vermek icin ağzımi acmaya kalktigimda dudaklarimda ki sicaklikla kendimden gectim. justin beni öptü! dusuncelerimden ayrilip ona karşılık verdim....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Justin'in oyunu
Fanficuzun bir aradan sonra hikaye tekrar sizlerle :) bu hikaye; Allison Duff ile Justin Bieber arasında geçecek olan bir oyun... Diğer okuduğunuz hikayelerden çok farklı olacak. Merak mi ediyorsunuz ? Ee durmayın başlayın o zaman okumaya.. :)