hatırlatma ;
parti alanina geleli yarim saat olmuştu. herkes bi kenarda yiyisirken justin de beni bi kenara çekti ve opusmeye basladik gerçekten opusmemiz çok hizlanmaya baslamisti justin yavastan dudaklarini boynuma indirdiginde amacını anlamistim... peki buna hazir miydim justinle olacak miydim? sanirim istiyodum.
kisik bi sesle hafif inleyerek "yukarı cikalim" dedi justin cevap vermeden kucağına çıktım evet anlamında.
ve yukari çıkıp bi odaya girdik...
---
5.Bölüm
hala justin in belindeydim ve delice opusuyorduk, justin ayağıyla kapıyı açtı ve içeri girdik. beni duvarla arasina aldi ve elleriyle kalcami kavradi. bu hayareketi inlememe sebep oldu ve boguk bi şekilde inledim. yavastan ellerim gömleğine gitti ve bi çırpıda cikartip attim yavaş yavaş yataga doğru goturup beni yatağa yatirip ustume çıkti, elleride elbisemin fermuarindaydi. elbisem den de kurtulmustum ve justin in önünde çamaşırlarlaydim. o an içime bir şey düştü. bunu yapmamam gerektigi hakkında. pisman olucak gibi hissettim. ben böyle dusunurken justin dudaklarini göğüslerime surtuyordu.
"j-justin dur" dedim kısık bir sesle bunu duyunca ne oldu bakisini atti bana. "yapamam hazir degil-" konuşmami justin in telefon sesi bolmustu. "hadi bebeğim bunu yapabilirsin" dedi. telefonu aldirmadan. "telefona baksana" dedim merak etmistim. justin lanet okuyarak telefonu acti ve odada bulunan banyoya ilerledi.
justin in ağzından:
Allison a ne olmustu da vazgecti anlamadim. bunlari dusunurken de telefonu actim sam di arayan
"lanet olsun sam tam su salagi altima alacaktim planimi bozdun angut"
" pardon dostum tahmin edemedim, kıza altina aldıktan sonra mi siktiri cekeceksin"
" altima alir almaz Allison a siktiri cekecegim fazla bile uzadı, ama o kadar saf ve gerizekalı ki hemen o da diger sürükler gibi altima girmek üzere"
Allison un anlatimiyla;
justin gittikten 10 saniye sonra merakima yenik düşüp justini dinlemek için kapıya dogru ilerledim.
tum konuşmaları duydum. hepsini duydum. keske duymasaydim. lanet olsun. bir kez olsun biri beni gerçekten sevemez mi? yüzümden akan yaslarlarla beraber arkami döndüm ve 2 saniye de yerdeki elbisemi alıp giydim ve tekrar kapının önunde durdum. gozyaslarimla beraber ağzımdan bir hıckırık kacti. justin bunu duymus olacak ki arkasıni dondu ve saskinlikla bana bakti.
"sam ka-kapatmam lazim" dedi ve telefonu kapatip "Allison" dediginde "kes sesini" diyebildim sadece. hâlâ şoktaydim çünkü.
bi 10 saniye ikimizde birbirimize bakıp hiç bir şey demedik. ve en sonunda
" sen ne kadar adi ,berbat, alcak ve piç birisisin? beni altına alip siktiri cekecektin oyle mi? neyse ki daha ileriye gitmedim çünkü hissettim kötü bir şey olacağıni hissettim." dedim hıçkırıklarımın arasından.
"Allison azarlarin bittiyse gidebilirsin Üzgünüm ,ben buyum her zaman böyle yaparım beni tanimaliydin güzelim."
" bana guzelim deme alcak herif" dedim ve bi kac adim atip yanina yaklastim oda buna sasirip kaslarını kaldirip bana bakti. ve ani bi hareketle erkekligine dizimle gecirdim. erkekligini tutup acıyla inleyip "ne sikim yapiyosun sen" dedi. cevap vermeden arkami donup çıktım. hemen evden çıkıp yoldan bir taksi çevirip eve gittim.
Üzgünüm biraz kısa bir bölüm oldu. bi daha ki bölüm de telafi edeceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Justin'in oyunu
Fanfictionuzun bir aradan sonra hikaye tekrar sizlerle :) bu hikaye; Allison Duff ile Justin Bieber arasında geçecek olan bir oyun... Diğer okuduğunuz hikayelerden çok farklı olacak. Merak mi ediyorsunuz ? Ee durmayın başlayın o zaman okumaya.. :)