makyajimi da yapıp odadan çıktım. merdivenlere doğru ilerledim ve asagi indim.
mutfağa girdim ve buz dolabindan sütü aldım. cekmeceyi de acip mısır gevregini aldım. bi kaseye ikisini de koydum ve yemeye başladım.
2 haftadir justini gormuyodum çok özlemiştim. ama ne bekliyordum ki zaten beni gerçekten sevmesini mi? ahh hadi ama Allison....
gevregimi Bitirip kaseyi bulaşık makinesine koydum.
sonra da mutfaktan çıktım.
bi 5 dakika falan oyalanip evden dışarıya adımımı attim.
2 hafta sonra okula gitmek... justini gormek... ahhh hazır miyim? bilmiyorum.
telefonumu çıkartıp Anna yi aradim.
"anna bugun okula gelecegim sen almaya geliyorum hazır ol" dedim garaja dogru ilerlerken.
"vaay be sonunda, emin misin justini goreceksin hazır mısın?"
"justin umrumda degil tamam mi?! güçlü görünecegim ve kimsenin bana sürtük,salak gibi bakmasina izin vermeyecegim."
"iste benim bir kardeşim! hazırım hadi bekliyorum seni" dedi Anna. bende telefonu kapatip garajdan kırmızı mini Cooper'imi cikarttim. daha sonra yola çıkıp Anna nin evinin yolunu tuttum. 2 dakika sonra oradaydim. fazla uzak değildi evlerimiz.
2 hafta boyunca Anna yla bile gorusmemistim. daha doğrusu evden adımımı dışarıya atmadim.
kimseyle konusmadim falan filan. ..
"ahh seni çok özledim bi tanem" diyerek arabadan inip Anna nın üstüne atladım.
"bende seni çok özledim, sonunda evden çıkabildin."
bu dediğine gulumseyerek karşılık verdim. hadi bin arabaya dedim ve arabaya bindik.
yol boyunca 2 haftada neler yaptım onlari anlattim.
vee.... işteee beklenen an... okula geldik arabayi park ettim ve inip bahçeye ilerledik herkes bana bakıyordu. bakmayan bi kisi bile yoktu. Sam,Carl ve Brad bile bakiyodu. o tarafa baktığım da justini goremedim. buna üzüldüm mu sevindim mi bilmiyorum. .. derken. .. justini gördüm.
justin'in anlatimindan;
çocukların yanindan ayrılıp kahve alamaya gitmistim geri donerkende, Allison u görmemle elimde ki Kahveleri yere düşürdüm. 2 haftadir okula gelmiyordu. kim bilir ne yaptı 2 hafta da. acaba başkasıyla çıkıyor mu? ahh. ... cok güzellesmisti. siyah mini eteği onu çok seksi kılıyordu. bordo ruju dudaklarini .... ahh düşünme bunları justin ne oluyor sana? 1-2 dakika boyunca gozlerimi kirpmadan ona baktim. o da o sırada Anna yla beraber tanimadigim bi cocukla konuşuyordu. kimdi bu cocuk? Allison a çok yakin davraniyordu. ne? Allison'un elini mi tutuyo? sevgililer mi? bi saniye Allison bu durumdan pek hoşnut değil, elini cekti Anna da bağırıyordu belliydi. orada bişeler oluyor. Allison a nasıl dokunur ?!
Allison un anlatimiyla;
Anna yla yururken karsima birden boyd çıktı. aman tanrim! boyd mu? Nasıl olur? ne işi var bu okul da? hay sikeyim bi bu eksikti.
"boyd? ne işin var burada, seni lanet olasi"
"gormeyeli daha cok guzellesmissin Allison" derken iğrenç bi gulumseme sergiledi.
birden elimi tuttunca cok sasirmistim bu ne cesaret?
aniden elimi çektim. Anna da bağırmaya başladı. ve tabi ki bende...
"seni alçak adi ne yaptigini saniyorsun! "
"sistt güzelim sakin ol-" konuşmasi yüzüne yediği yumrukla sona erdi.
yerde burnunu tutarak yatarken karnına bi tekme daha yedi.. ve bi tane daha.
"justin dur ne yapıyorsun sen" justin in bunu yapmasına çok sasirmistim.
ne alaka ki? 2 hafta önce benimle oynayan çocuk şimdi kalkmış eski sevgilim bana dokundu diye onu dövüyo haa ne kadar güzel.
" sana asla dokunamaz anladın mi beni? sana kimse dokunamaz. .....benden başka" son iki kelimesini cok kısık bi sesle söylemişti ama diğerleri? kukremisti resmen.
"bundan sanane? "
dedim bende sinirlenip...
okuyucu sayısı 29 cok az.. hikayem daha yeni. paylasip arkadaşlariniza önerseniz olur mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Justin'in oyunu
Fanfictionuzun bir aradan sonra hikaye tekrar sizlerle :) bu hikaye; Allison Duff ile Justin Bieber arasında geçecek olan bir oyun... Diğer okuduğunuz hikayelerden çok farklı olacak. Merak mi ediyorsunuz ? Ee durmayın başlayın o zaman okumaya.. :)