~Κεφαλαιο 3ο~

168 9 0
                                    

Δυστυχως οι σχεσεις μας με την Αννα αρχισαν να παραξενευουν στο λυκειο.Αρχισαμε να κανουμε παρεα με περισσοτερα κοριτσια ετσι με αποτελεσμα να λιγοστεψει ο χρονος που περνουσαμε οι δυο μας.Ν πω την αληθεια Η Ζηλια τοτε,ητανε ο χειροτερος εχθρος μου,Παντοτε ζηλευα τα κοριτσια που κανανε παρεα με την Αννα.Το ηξερα πως ηταν η κολλητη μου μα κατι απο μεσα μου μου λεει πως θα με ξεχασει αργα ή γρηγορα.Ομως μπορεις να ξεχασεις 10 χρονια φιλιας?Τις αμυχανες,τις τρυφερες και τις ασχημες στιγμες?ΟΧΙ.

Και ομως ειτε το πιστευετε ειτε οχι,ΝΑΙ..

Μια μέρα,εγω και η Αννα αραζαμε σπίτι μου και μιλούσαμε.

Κάποια στιγμή την ρωτησα:"Τι λες,πάμε σινεμά?"

"Εμ..δεν μπορώ έχω κανονίσει.."Με λυπημένο και εξαφανισμένο βλέμμα μου απάντησε.

"Α μάλιστα..Καλα να περάσεις τότε."Της απάντησα και βγήκα στην αυλη.Τότε άκουσα την Άννα να φωνάζει "Μπορείς να μου εξηγήσεις γιατι κάνεις ετσι?"

"Δηλαδή πως κανω?"

"Σαν κακομαθημένο παιδάκι!"

"Αχ ναι σε ευχαρστω πολύ για την υποσχεση σου να κανουμε κατι μαζι"

"Είχα κανονίσει πριν  μου το ζητήσεις!"

"Τότε γιατι οταν σου ειπα να έρθεις είπες ναι?Για να μου το χτυπήσεις αργότερα?"

"Ωχ κοφτο!Ξέρεις έχω και άλλες φίλες!Γιατι δεν μπορείς να με καταλάβεις?"

"Εγω να σε καταλάβω ή εσυ?"

"Πολύ καλα ΦΕΎΓΩ"

"Φύγε.."ψιθύρισα..

Με κοίταξε με ενα θυμωμένο βλέμμα και έφυγε.Κάθησα στην κούνια στην αυλή.Σκεφτοντας αυτα που έγιναν  πια δεν ξερω τι πραγματικά θέλω.Θέλω την Άννα πίσω ή οχι?Δεν ξερω!

Έβαλα τα κλάματα.Ξαφνικά,Κοτδουνισε το κινητό μου.Είχα μήνυμα.Μια φωτογραφία ηταν από ανώνυμο αριθμό.Ηταν ενα ζευγάρι..Δεν μπορούσα να πιστέψω στα μάτια μου ποιοι ηταν.Το πρώην αγορι μου και........Η ΑΝΝΑ!Δεν μπορώ να το πιστέψω πως τόλμησε να μου το κάνει αυτό?Ξέρει πως νιώθω για αυτον..Τι φίλη εισαι εσυ!!!????

The Mistake (Το λάθος)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن