~Kεφαλαιο 13ο~

131 6 2
                                    

Στο παρκο,κοντα στο σπιτι μου με περιμενε ενα ομορφο,ψηλο αγορι.Ηταν ο Ντρου.Σημερα ειναι τοοοοσο ομορφος με την πρασινη μπλουζα του..τονιζει πολυ τα ματια του...

Τον πλησιασα σιγανα..Με ειδε με χεραιτσε και μου χαμογελασε.Τον χεραιτησα και του χαμογελεσα και γω.Ηρθα κοντα του.Με αγκαλιασε και μου εδωσε ενα φιλι στο μαγουλο

-Γεια Ντρου.Του πα με χαμηλη φωνη

-Γεια Τζεσυ..Τι κανεις?

-Προσπαθω..εσυ?

-Και γω..Εμαθα για την Αννα.

-Και γω..Ειμαι χαλια..Οταν το εμαθα εβαλα τα κλαμματα

-Ξερεις σημερα ηρθαν και με ανεκριναν..Ελεος δηλαδη πως θα μπορουσα να το κανω αυτο?

-Ναι..και σε μενα ηρθανε.Ενας βλακας.Λες και δεν ξερει τι περναμε..

-Χαχα οντως..Μου λειπει πολυ ρε συ..

-Και μενα.

Το κλιμα μεταξυ μας ηταν πολυ ψυχρο.Εγω ενιωθα πολυ αβολα.

-Θελεις να παμε βολτα?Του προτεινα ωστε να σπασω τον παγο.

-οκ

Περπατουσαμε στο παρκο.Γυρω γυρω υπηρχαν παιδακια που παιζανε.Τοσο χαρουμενα..Τοσο αθωα..Και εγω να καθομαι να βασανιζομαι μεσα στα ψεματα μου.Ποσο αληθεια θα αντεχα?Μακαρι να ημουνα παιδι ξανα..Αθωα για παντα

-Αληθεια Τζενυ,Ξερεις ποιος μπορει να το εκανε?

Με απεσπασε απο τις σκεψεις μου.

-Πραγματικα δεν ξερω..

-Πρεπει να την μισουσε για να το κανει..

-Ισως..

Του επιασα το χερι.Σταματησα και τον κοιταξα καταματα.Ηθελα να του τα πω ολα.Τον αγαπω και δεν αξιζει καποια σαν εμενα..

-Ντρου,να ξερεις πως θα ειμαι κοντα σου οτι και να γινει...Του πα και πηγα να τον φιλισω.Μονο που απομακρυθηκε

-Ξερεις Τζενυ δεν μπορει να συνεχιστει αυτο μεταξυ μας...Δεν μπορω..Θελω να κανω μια νεα αρχη..Δεν θελω να νομιζω πως τα εχω με μια νεκρη..Μοιαζεις τοσο πολυ με την Αννα..

-ΤΙ?Μοιαζω εγω με την Αννα?Μα τι βλακειες λες?

-Ελα τωρα ρε κανατε ποσα πραγματα μαζι!Μεχρι και τα ρουχα της φορας!

-Αντι να μου λες βλακειες γιατι δεν μου λες απλως πως δεν σου αρεσω να τελειωνουμε?

-Ηρεμησε ρε...Γιατι το παιρνεις τοσο στραβα?

-Γιατι το παιρνω τοσο στραβα?Διοτι με συγκρινεις με μια βλαμμενη!

-Λες την Αννα βλαμμενη?Τι συμβαινει με σενα?Εχει πεθανει και μιλας ετσι?

-Ωχ παραταμαι..ΦΕΥΓΩ

-Τι σε ΕΠΙΑΣΕ?

-Και..Ξέρεις κατι?Εγω την ΣΚΟΤΩΣΑ!

Μα..τι έκανα?Το πα!το πα στον Ντρου...

-Χαχα δεν ειναι ωρα για αστεία Τζένυ..

-Κι όμως..Εγω το εκανα!

-Σταματα επιτέλους!

Έφυγε..Και εγω εμεινα αναυδη απο τον εαυτο μου..Μου βγηκε τοσο ξαφνηκα!Δεν ξερω μα ηθελα να το πω σε καποιον..και μαλλον στον Ντρου.Πιστευω πως ειναι το μονο ατομο που θα με καταλαβει και θα με κατανοησει.Θα μου σημπαρασταθει ή και οχι..Μαλλον θα με καταδωσει διοτι την αγαπουσε..αλλα..γιατι με φιλισε?Πφφφφ δεν μπορω αλλο με αυτην την ιστορια δεν μπορω..

Ειχε πια νυχτωσει για τα καλα περιφερομουν στον δρομο σαν καημενη ψαχνοντας λυσεις για το πως θα την γλητωσω απο αυτην την κολαση..Σταματησα και πηρα frozen yogurt σε γευση φραουλα-σοκολατα για να ξεχαστω.Καθησα σε ενα παγκακι.Ξαφνηκα χτυπησε το κινητο μου.Απορρητος αριθμος.Το σηκωσα.

-Ναι?

-...

-Ποιος ειναι?

-Ξερω οτι εσυ την σκοτωσες...

-Ποιος..Ποιος ειναι...

-Δεν χρειαζεται να ξερεις..Σε ειδα..Τα ξερω ολα..Εσυ την ΣΚΟΤΩΣΕΣ..

Μου ειπε και μου το εκλεισε.Φβηθηκα..Ηταν η ιδια φωνη με τοτε..Την ημερα του χορου.Μα...Ποιος μπορει να ειναι?Και τα ξερει ολα?Πανικοβληθηκα και ετρεξα για το σπιτι.

Οταν εφτασα η μαμα και ο μπαμπας καθονταν και εβλεπαν τηλεοραση.Τους ειδα,τους χαιρετησα και ετρεξα πανω στο δωματιο μου.Εβγαλα το μεταγιον που μου εδωσε η Αννα.Δεν θελω να το ξαναδω.Το πεταξα στο πατωμα και μπηκα κατω απο τα σκεπασματα.Σκεφτηκα..Και αν ειναι ακομη ζωντανη?Και αν μου κανουν καποια φαρσα?Οχι Τζενυ βγαλτα απο το μυαλο σου.Πιεσα τον εαυτο μου να μου πει.

Επιασα το βιβλιο μου απο το πατωμα και αρχισα να το διαβαζω.Πηρα και το ipod μου και αρχισα να ακουω μουσικη μεχρι να ξημερωσει..

The Mistake (Το λάθος)Место, где живут истории. Откройте их для себя