'14'

388 28 2
                                    

- Nem is tudtam, hogy léteznek elemi savant farkasok - mondta Stella miközben kimentünk a könyvtárból.
- Én se tudtam - rugdostam a kavicsokat.
- Én mintha hallottam már volna róluk. Általában nincsenek egyhelyen. A Föld négy különböző pontjain vannak.
- Szuper - morogtam.
- Mi bajod? Jó móka lesz - vigyorgott Rebecca.
- Meg egy vagyon - tette hozzá Stella.
- Esküszöm olyanok vagytok, mint a zsémbes vénemberek. Egy kis savant farkas beütéssel - nézett ránk Becca. Hirtelen megtorpantam. Éreztem valamit az egyik fa mögül. Erősen koncentráltam.
- Hasra! - tepertem le a két lányt. Mikor földetértünk egy lövést hallottunk. A golyó a hajamat súrolta. A fa hirtelen kigyulladt ami mögül ránk lőttek. A lányok sokkos állapotban voltak.
- Menjetek ahhoz a kidőlt fatörzshöz! - mutattam az említett példányra. Tovább hasaltak.
- Nyomás! - mondtam erélyesebben. A lányok odakúsztak a farönkhöz, én pedig felálltam, és az égő fa felé mentem. A fa előttem dőlt oldalra. Egy kiáltást hallottam. Futni kezdtem.
- Vigyázz, Aaron! - kiáltott rémülten Stella. Visszanéztem rájuk, majd az égő rönkhöz mentem.
- Segítség! Valaki! Beszorult a lábam! - kiabált valaki. Odamentem hozzá. Egy férfi feküdt a lángoló fa alatt, és egy  puska hevert mellette, de kétségbe esetten nézett rám.
- Segíts kérlek!
- Miért lőtt ránk? - kérdeztem a nyugalom határán.
- Nem szándékos volt! Ááá, segíts! - nézett fel rám. Belenéztem a szemébe.
- Hazudik! Nem véletlen volt, hanem direkt mi voltunk a célpont! Miért?! - üvöltöttem idegesen. Éreztem, hogy a szemeim a dühtől izzottak. Szó szerint.
- Mindent elmondok, csak szabadíts ki!
- Ígéri?!
- Ígérem! - mondta a férfi. Megfogtam a rönköt, és felemeltem.
- Húzza ki a lábát! - Nem bírtam sokáig tartani. Mikor kihúzta letettem a rönköt. A férfi arrébb kúszott.
- Nem akartam, de muszáj a parancsot követnem - lihegte.
- Ki akar eltenni minket lábalól?! Ki?!
- D... De... Deva... - ezzel lehunyta a szemeit.
- Hé! Jól van?! Ébredjen fel! - ráztam meg a vállát. Megnéztem a pulzusát.
- Mi történt? - rohantak hozzánk a lányok.
- Meghalt. Megöltem egy bérgyilkost - néztem fel rájuk.

Pusztító erő 'Befejezetlenül, de mégis befejezett'Where stories live. Discover now