Arra lettem figyelmes, hogy valaki a nevemen szólongat. Morogva fordultam át a másik oldalamra.
- Aaron! - rontott be valaki a szobámba.
- Még öt percet anyu - húztam a fejemre a takarót.
- Ne szórakozz! - húzta le rólam a takarót, Stella.
- Aludni akarok!
- Nem érdekel! Most rögtön felkelsz!
- Mintha az anyámat hallanám - motyogtam inkább a párnámnak, mintsem neki. Ekkor jéghideg víz zúdult rám.
- ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ - kiáltottam fel a hideg vízözön után.
- Megérdemelted! Öltözz, és gyere! - ment ki a szobámból. Vacogva kerestem száraz ruhát. Miután felöltöztem kimentem a nappaliba. Stella a falon lógó képeket nézegette.
- Miért keltettél fel?
- Mert mutatni szeretnék neked valamit - nézett rám egy halvány mosoly kíséretében.
- Rendben. Indulhatunk?
- Ühüm - indult az ajtó irányába, de nem jutott túl a küszöbön ugyanis anya állt meg előtte.
- Hová-hová gyerekek? - kérdezte anya.
- Az erdőbe megyünk - felelte Stella.
- Reggeli nélkül? - folytatta a csevejt egy tőle teljesen szokatlan hangnemben.
- Nem vagyunk éhesek, de majd eszünk egy pizzát - indultam az ajtó felé.
- Sajnálom, de nem lehet - nézett mélyen a szemeimbe. A szeme nem zöld volt, hanem... vörös.
- Anya, jól érzed magad? - kérdeztem óvatosan.
- Minden a legnagyobb rendben, kisfiam - a hangja monoton volt, mintha valaki irányítaná.
- Gyere velem - ragadtam meg Stella kezét, és magam után húztam.
- Mi az?
- Anyával valami nem stimmel!
- Mi?
- A szeme vörös - mentem apa dolgozó szobájába. Kopogás nélkül mentünk be.
- Apa, valami nincs rendben anyával!
- Mire gondolsz?
- A szemei vörösek voltak - felelte Stella.
- Jaj ne! Nenenene - ment ki a szobából. Követtük.
- Tori, nézz rám - hallottam apa hangját a konyhából.
- Adam, hogy tehetted? - kérdezte anya.
- Mit?
- Kitörölted az emlékeimet!
- Mi? Nem!
- De! De mostmár emlékszem Andy-re!
- Ki az az Andy? - mentem ki.
- Az anyád miatta akart öngyilkos lenni régen!
- Nem én akartam! Ő akarta megölni az anyámat, de változott a terve így én lettem a célpont!
- Mi? Ki akart megölni titeket a nagyival? És ki a frász az az Andy?!
- Kisfiam, aki megakart minket ölni az a nagyapád.
ESTÁS LEYENDO
Pusztító erő 'Befejezetlenül, de mégis befejezett'
FantasíaEbben a könyvben Aaron Black életébe nyerhettek bepillantást. A fiúnak a tűz irányítása a képessége. Mivel nem tudja, hogy kell irányítani ezért sok galibába keveredik. Ám egy napon felbukkan Stella Morgen, hogy segítsen Aaronak, ami kicsit balul sü...