Przeczucie

1K 45 4
                                    

W Alfei jest obecnie noc. Wszystkie czarodziejki i nauczyciele śpią.
Ale czy aby na pewno?

Faragonda zaprosiła do siebie dawną strażniczkę powietrza-Yan Lin.
Obie kobiety wiedziały jaki będzie następny cel Valtora, tego okropnego czarnoksiężnika.

Wymyśliły by zjednoczyć grupę Yan Lin i czarodziejki Faragondy, by tę nie dopuściły do odebrania tej rzeczy, którą Valtor chcę wykraść.

Faragonda obudziła Gryzeldę, po czym kazała jej iść po Bloom i jej przyjaciółki. Miała dla nich zadanie specjalne.

Dziewczyny nie wiedziały o co może im chodzić, nie wiedziały też kim jest ta tajemnicza, stara Chinka.

-Wezwałam was tutaj nie bez powodu. Nasz wróg chcę znów ukraść jedną z najsilniejszych mocy Mogicznego Wymiaru. Jest to Auramera, źródło mocy strażniczek sieci. Chciałbym was poprosić abyście wraz z nimi broniły jej.  - Wyglosiła Faragonda.

-Ale.. skąd wy o tym wiecie? - Zapytała zdezorientowana Stella.

-Wraz z Wyroczniom, wyczuliśmy że w Kondrajarze od jakiegoś czasu kręcą się nasi wspólni wrogowie. Oni nie odpuszczą, są bardzo silni dlatego wy wraz z moimi strażniczkami będziecie bronić tej potężnej mocy.
-Powiedziała Yan Lin.

-Ale jak my w ogóle się tam dostaniemy? - zapytała Bloom

-Ja chyba mam pomysł jak! - odpowiedziała Tecna, wyciągając swój gadżet do teleportacji.

Minęła godzina, dziewczyny były już gotowe do podróży. Bloom bała się że ona wraz z Tecną nie dadzą rady wiedźmą, w końcu one jako jedyne nie zdobyły mocy Enchantix.

Czarodziejka Technologi nie wydawała się być zbyt przejęta tym.
Była raczej podekscytowana, że wreszcie będzie mogła się wykazać.
Czytała już kiedyś o Kondrakarze.

Marzyła o tym by kiedyś odwiedzić ten wymiar, a teraz będzie miała okazję go bronić co ją bardzo cieszyło.

-Bloom, czy wszystko w porządku? - zapytała troskliwym głosem Flora

-Nie Floro.. czuję że ja i Tecna nie powinnyśmy lecieć..

-Co? Dlaczego?

-My nie mamy mocy Enchantixu.. jesteśmy zbędne.. - powiedziała Bloom z łzami oczach

-Wcale nie Bloom, tutaj nikt nie jest bezużyteczny! - zapewniła

-Dzięki Floro, jesteś wspaniałą przyjaciółką! - wykrzyczała, po czym przytuliła swoją przyjaciółkę.

"Winx Club poznają W.i.t.c.h"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz