O N Ü Ç

11.5K 707 65
                                    

"Tarıığk! Polaaaağt!" Evin içinde bağırıyorum. Aşağı kim inecekti şimdi? Üşenmiştim.

İkiside yukarı doğru çıktılar . Odama girince onlar da oraya yöneldiler.

"Ne var Esra?"

"Şimdi ben bir bok yedim"

"Yine ne işler açtın acaba" Tarığa hamburger gören Canan Karatay bakışımı attım .

"Ben çillinin etrafındaki bütün kızlara o gay dedim"

"O öğrendi mi?" Dedi Polat ona da öğrenmese size gelir miyim bir güzel saklarım bakışımı attım.

"Şey ,öğrendi "

"Sen salaksın" tekrar Tarığa dönüp ciddi misin? Bakışımı attım.
Polatı daha çok sevdiğimi söylemiş miydim?
Hayır mı? Harika!
Çünkü Polatı daha çok sevmiyorum ikisi de mi gıcık olur ama!?

"Nasıl bir tepki verdi"

"Kızdı, azıcık kızdı ama ... ama şey biraz engelleyecek kadar kızdı ama çok engellemedi biraz engelledi"

"Gerçekten sen malsın! Bir şey olmuş mu bari çocuğa?"

"Şey , Okulun gay başı Ferit 2 aydır sarkıyormuş."

Arkadan gülerek gelen Çiğseye baktım. "Feritmi sarkıyormuş?! Olumdjldndşkdkd" kız resmen random güldü şuan bi saniye.

"Esra , sen harbi batmışsın"

"Neye batmışım?"

Arkadan gelen Furkan cevapladı sözümü

"Çukura hemde ne çukura" o da gülüyordu. Anlaşılan baştan beri dinleniyorduk.

"Çisem çık sende kapının arkasından kardeşim" Çiseme seslenmemle o da çıktı . Gülüyordu.

Şimdi diceksiniz nerden biliyosun onun orda olduğunu açıkcası bilmiyordum salladım tuttu.

"Siz niye bizi dinliyorsunuz bücürler?" Tarığın yönelttiği soruyla onlara baktık.

"Size diyor" Çiğse bunu diyerek yanıma geçti. Bende ensesinden kaptım.

"Ben biliyorum " dedim Çiğsenin kulağına yaklaşırken ve ona şunları fısıldadım ,

"Çillinin aslında kim olduğunu bilmiyorlar çaktırma çilli diye bahset" ardından onu ne zaman oluşturduğumuzu anlamadığım halkanın ortasına savurdum.

"Bunun başının altından çıkmıştır işi gücü yok zaten ayartmıştır küçükleri amaç tek suçlu olmasın"

"Ama ikizciğim niye böyle yapıyorsun?"

"Foyanı ortaya çıkarıyorum "

"Bu kızın aşşırı zeki olduğunu daha önce dediniz mi?" Hepimiz Tarığa dönüp aynı anda "hayır" dedik

"İyi ki dememişsiniz çarpılırdınız sonra falan ahahahha"

"Ha ha ha (!)" Ben yapmacıktan gülerken diğerleri ciddili gülmüştü. Sinirlenip hepsini odamdan çıkarttım.

"Plan zamanı beyinciğim yıllardır yattığın yataktan kalk ve bir şeyler düşün" kendi kendime söylenirken kapının arkasından Polatın gülme sesini ve ardından "O çalışmaz artık Esra pas tutmuştur o" dediğini sinirle kapıya giderken hızla merdivenlerden indi.

Kim inecek aşağı şimdi üşendim yaw.
Odama geçip plan kurmaya devam ettim.

Çilli | textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin