Onu demek istemedim .

334 45 10
                                    

Hikayem 1K oldu hiç bu kadar olcağını düşünmemiştim . İyiki varsınız . Oylarınız yorumlarınız için sizlere minnettarım . Her şey için teşekkürler . 

Odamda sadece oturuyodum .Kapımı kiletlemiştim . Nashi merak ediyodum . Gözüne ne olduğunu . Canının acıyıp acımadığını . Tabi ki acıyodu . Hayvan gibi vurmuştu rob .

Çenemi tuttuğu an gözlerimin önüne geldi. Gözlerim birden doldu . Bir daha benle konuşmayacaktı emindim .

Kapının hızlıca çalınmasıyla düşüncelerimden ayrıldım .
"Kapıyı açar mısın ? " annemin sesiydî .
Cevap vermedim . Gitmesini umdum .
Odadan bir gün çıkıcaktım . Ama bugün değil . Duşa girmeye ihtiyacım vardı . Ama odamda bir banyo olmadığı için yarın yapabilirdim . Laned olsn
faqirlik .ss

Pijamamı giydim . Yattım . Fakat uyuyamıyordum . Bugün ne aksiyonluydu ama . Aklıma jess geldi .
Onlara haber vermemiştim . Deli olmuşlardır . Şuan olayları ona anlatabilecek gücüm olduğunu sanmıyorum .
"Anyela konuşmalıyız ?" Bu abimin sesiydi . Hıı kapıyı açıyımda beni de döv dimi slq.
"Hayır . Git" dedim kısaca
"Sadece konuşalım . Biliyorum fazla tepki gösterdim . Üzgünüm ." dedi üzgünmüş . Çocuğun gözünü çıkardın ya ne üzgünü . Ona sinirliydim. Her şeye fazla tepki gösteriyordu .

"Hemen sinirleniyosun hiçbir şeyi dinlemiyosun . Yarın konuşalım ."

"Anyela kapı aç yoksa kırarım " dedi
Al işte . Aynı tas aynı hamam .

Kendime kapıyı açmamayı tembihlemiştim . Ama açmak zorundaydım . Çünkü robert kapıyı kırardı. Ve bundan korkuyodum .
Kilidi çevirdim , kapıyı kendime doğru çektim .
"Sakin olmayı öğrenmelisin " dedim
"Dediğim şeyleri ikiletme o zaman " dedi .
İçeri geçti yatağıma oturdu.
"Belki bana kızgınsın . Tamam . Fazla tepki verdim . Ama kaç gündür çıkıyosunuz diyince bugün ilk diye cevap vermesi . "
"Bunun nesi sinirini bozdu ! " dedim kaşlarımı çatarak .
"Onun aklından ne geç ... " sözünü kestim
"Ne yani sen ... Saçmalama bu iğrenç "dedim .
"Küçüksün ve aptalsın Any " dedi .
"Robert seninle benim aramda sadece 3 yaş var . "
"Kapa çeneni . Abin olduğum gerçeğini değiştirmez . " dedi "Saçma şeyler yapmanı istemiyorum ." diye ekledi .
"Pizzacı da pizza yiyorduk " dedim elimi saçlarıma götürdüm . Bu çocuk beni ne sanıyodu .
"Nash'in gözünü morarttın Rezil ettin beni . Bi daha asla konuşmayacak benimle "gözlerimden yaşların akmasına izin verdim . Belkide bir gündür tanıştığım biri için ağlamak saçmaydı . Ağlamak istemiştim o kadar .
Rob ayağa kalktı "hadi uyu " dedi beni odada yalnız bıraktı .

- SABAH -

Yine iğrenç bi güne başladım diye söylendim içimden . Dün akşamki olaylardan sonra . Yataktan kalktım diğer odalara baktım fakat evde kimse yoktu . Banyoya gittim . Hızlıca duş aldım . Giyindim . Odama geçtim . Saatin kaç olduğunu merak ettim . Telefonumu açtığımda abartmıyorum 2.000 bildirim vardı .

"Sen kimsin Cameron senin öpüyor ? "

"Sürtük . Bi nashle bi cameronla ... "

"Cameronla sevgilimisin ?? "

"Nash'in gözünü morarttırdın kaltak "

Bunlarda ne böyle . Binlerce bildirim vardı telefonumda . İnsanlar twitterımı bulmuş bana nefret mesajları yolluyorlardı . Twittera girdim 273 olan takipçim Cameron'un dün beni öpmesi ve Nash ile buluşmam yüzünden neredeyse 5.000 kişi artmıştı .
Nefret mesajlarımı okudum . İçlerinden iki tane iyi mesaj vardı . Sevinsem mi bilemedim . Kızın biri bana baya sövmüştü . Sessiz kalıp kalmamalıyım diye düşündüm . Bırak kendilerini yiyip bittirsinler diye düşündün .
"Dün 😡💏😳💑🍕👊😱😔 " diye twitt attım . Dün yaşadığım olaylar karşısındaki ifadelerimi emojilerle anlattım aptal değillerse anlamışlardır zaten . İlk Nash ile çarpışmıştım . Canım acımıştı. Bu yüzden sinirliydim . Sonra cameron beni aniden öpmüştü ve çok şaşırmıştım . Sonra Nash gelip benimle konuşunca çok tatlı olduğunu düşünmüştüm . Pizzacıya gitmiştik . Abim ona yumruk atmıştı . Bağarıp çığlık atmıştım . Ve bütün gece üzülmüştüm .

Telefonuma bildirim yağmuru geldi umursamadım . Kapı çaldı aşağı indim . Jess karşımdaydı . Dün olanların birazını sosyal medyadan duymuş sinir krizi geçirmişti . Elinde gazete vardı . "Sen Cameronla ..." Derken elinden gazeteyi çektim .

Gazete başlığını okudum "Vine fenomeni Cameron Dallas'ın 3 dakikalık öpücüğü "
oha yok artık bu kadar uzun değildi canım dedim içimden . Altında yazan yazıları es geçiyorum . Abim eğer gazeteyi görse beni öldürürdü . Camerona dün akşam yalan söylemiştim . Ona karşı şansımın sıfır olduğunu gösteriyordu . İkiside benimle konuşmayacaktı .

Fotoğraf aynen şöyleydi . Cameron beni öpmüştü . bir eli yüzümdeydi . Öteki eli kalçamda .

"Öteki habere bak " dedi jess

"Dallas mı Grier mı ? "
başlığı altında iki fotoğraf var . Bi camle öpüşürken bir de nashin tam beni öpecekken fotoğraf koymuşlardı .

Ofladım . " jess size dün haber vermediğim için üzgünüm . Ama ..."
"Sorun değil Any . Biz sadece seni ararken sen Cam ile yiyişiyodun .Cidden problem değil . "
" o beni birden öptü ben bir şey yapmadım ."
"İtirebilirdin sonra yanımıza gelebilirdin . "
"Denedim . Sonra imza yerine gittik . Yanındaki sandalyeye oturttu . "
"Sonrada Nash ile akşam yemeğine gittin . Söylesene Anyela dün gece neler yaşadınız " dedi bağırarak
"Gerizekalı gibi davranıyosun . Pizzacıdaydık ve abimle karşılaştık . Abim ona yumruk attı " dedim o bana bağırıyodu ama ben sakin davranıyodum .
"Cameron'u öpmek nasıl bi duyguydu . Tam bir sürtük gibi davrandın ." dedi
"Ergen modundan çıkar mısın ? O seni tanımıyor bile . Onun için benimle kavga ediyosun ."
"Ederim hayallerimdeki çocuğu çaldın ." dedi bağırarak
"Kimseyi kimseden çalmadım . " dedim
"O seni öptü . " dedi bağırarak
"Beni tercih etmiş işte . Sana bakacağını mı sanıyodun . Binlerce kız gerizekalı gibi çığlık atıyosunuz . O çocuk kimi seçeceğini çok iyi biliyor "dedim bu sefer bende bağırmıştım .
Biraz fazla ileri gitmiştim . Zaten kapının girişinde kavga ediyoduk . Arkasını döndü direk evden çıktı .
Arkasından yetişmeye çalıştım . Daha bahçeden çıkmamıştı .
"Öyle demek istemedim . Özür dilerim"
Kolundan tuttum . Beni dinlemeliydi . Arkadaşımdı. Ona değer veriyodum .
Hiçbir şey söylemedi . Durdu birden . "Haklısın aslında beni tercih etmezdi . Sen daha güzelsin . " dedi . Keşke söylemeseydim diye lanet okudum kendime . "Git onun yanına bekletme onu . " diye ekledi .

--BÖLÜM SONU---

Twitterdaki "Hayaller Dükkanı " sayfamızı takip edin :***** vote ve yorumlarını eksik etmeyin . Öpüldünüz

Sen kimsin ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin