İşte Şimdi Ayvayı Yedik

372 60 19
                                    

Öncelikle oy ve yorumlarınıza minnettarım . Hikayemi takip edip ilgiyle okuduğunuz için bir kez daha sizlere teşekkürlerimi sunuyorum . :***********

Önce ki bölümde ; 

'' Ne zamandır çıkıyosunuz ?!? '' dedi abim sinirlenmişti belli . Sinirlerini yatıştırmaya çalışıyo gibi görünüyodu

''İlk günümüz '' diye cevap verdi Nash .

"Kardeşimi ne sanıyosun ?!? " dedi abim . "Sürtüğe benzer bir halimi var . " dedi kükreyerek .
"Robert saçmalama " dedim gösünden tutarak . Abimin omzuna geliyodum . Nash'in ise burnuna . Aralarında biraz kısa kalmıştım . Onlar fazla uzundu ben kısa değildim :P
Abim yüksek sesle bağrınca arkadaşları yanına geldi .
"Ne oluyor ? " dedi mavi tişörtlü çocuk

"Önümüzden çekilirmisin lütfen ? " dedim rob'un mavi gözlerine kararlılıkla bakarken . Onu ittirmeye çalışırken bileklerimden yakaladı o kadar çok sıktı ki "yürü eve gidiyoruz ." dedi. Gözlerinden ateş püskürerek beni neredeyse sürüklemeye başladı . Abim normalde bana sinirlenir bağırdı canımı acıtırdı ama bu kadar hiç acıtmamıştı . " Ya kendine gelir misin aptalca davranıyosun ." dedim .
"Rahat bırak onu " dedi Nash abimin kolunu tuttu.
"Naparsın mesela bücür . " dedi durdu. Ama kolumu hala acıtmaya devam ediyodu .

''Böyle davranamazsın ona zarar veriyosun yanlış bir şey yapmıyoduk ." dedi Nash o da bağarmıştı

"Bırakta ona ben karar veriyim . " dedi rob .

"Abi herkese rezil olduk sus artık ." dedim

"Nash .... Anyela " diyen Cameronun sesini arkamızda duyduk .
"Anyela annenle alışverişe gidiceksin sanıyodum . " dedi şaşırarak
Ya bide seninle uğraşamazdım . Hadi ama her şey bu kadar üst üste gelemezdi . Nash ile buluşmak için Cameron'a annemle alışverişe gideceğimi söylemiştim . Şaka gibiydi . Hem rezil olmuştum hem de yalancı durumuna düşmüştüm .
"Şey Cameron ...." dedim .
"Evet Cameron seni ekip benimle buluştu . " dedi Nash birden .
Olayların akışına ayak uyduramayan abim ,
"Yürü Anyela ." deyip çekiştirdi .
"Hiçbir yere gitmiyor tamam mı ? " dedi Nash o sırada kolumdan tutup çekti .
"Nesin lan sen ?!?!??" deyip Rob Nash'e yumruk attı .
Herkes şoktaydı . Çığlık atmıştım . Nash gözüyle burnunu tutuyordu . "Ne yaptın ona . " diye cırladım abime doğru . Cameron abime doğru saldırıcakken mavi tişörtlü çocuk onu tuttu .
Rob beni pizzacıdan dışarı doğru çıkartmaya çalışırken herkes film seyredermişçesine bizi seyrediyodu .

"Kolumu mosmor ettin !! " dedim bağırarak . Motoruyla gelmişti . "Bin "diye emir verdi . "Hayır binmicem "dedim .
"Anyela eğer binmezsen , seni motorun arkasına bağlayıp 90km/hız'la seni eve kadar koştururum "dedi tehditkârca . Korkmadığımı söyleyemezdim . Çünkü korkmuştum . Gerçekten yapabileceğini düşündüm . Uzattığı kaskı taktım . 15 dk boyunca konuştu susmadan . Annemin rekoruna az kalmıştı yakında kırardıda . Acaba nash'e ne olmuştu . Zarar gelmişmiydi diye düşünüyodum . Benimle bir daha asla konuşmayacaktı emindim . Her şeyi maffetmişti Robert .

Ama ben sana yapıcaklarımı bilirim abicimm :)))9))9)))piç smile

Eve gelmiştik . Robert sertçe motordan indi. Evin kapısı çaldı . Umarım babam evde değildir diye dua ediyordum .
Robert içeriye sinirle geçti olanları anlatmaya başladı .
"Senin bu kızın cafelerde elin çocuklarıyla yiyişsin sen burda kurabiye
yap anne ! " diye kükredi .
Annemin sadece "naptın sen ?" diye çığlığından sonra odama doğru koşturup kapıyı kilitledim . Ne olucağı belli olmazdı . Nerden bileyim . Alt kattan Robert'ın bağarış sesleri geliyodu . İşte şimdi ayvayı yemiştim .

-------BÖLÜM SONU -------------

Eedd arkadaşlar bölüm sonu . Umarım beğenirsiniz . Votelamayı unutmayın
Arkadaşım Mehmet Ali ( @Mali_04 )ve ben "Hayaller Dükkanı " facebook twitter sayfası açtık . Orada hikayeyle ilgili şeyler bulabilirsiniz GÖZ ATMAYI unutmayın . Öpüldünüz :****

Sen kimsin ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin