Affettin mi ?

316 47 13
                                    

Birine daha mesaj atmam gerektiğini hatırladım . 

Dün imza yerinde Cameronla numaralarımızı vermiştik . Telefon rehberinden Cam'e tıkladım .

KİME : CAM

"Cameron benim Anyela . Dün sana yalan söylediğim için üzgünüm . Muhtemen benimle bir daha konuşmayacaksın biliyorum . Sadece senden özür diliyorum . "

Yazarak özür mesajını gönderdim . Yinede göndermeliydim . Dün beni aniden öpmüştü . İlk öpücüğüm onun sayesinde maffolmuştu . Aslında maffolmamıştı . Güzeldi . Sıcacık pembe dudaklarını dudaklarıma değdirdiği an . Karşılık vermemiştim . İttirmeye çalışmıştım . Ama sonra karşılık vermiştim . Bu tuhaftı .
Kimin hakkında ne hissedeceğimi düşünemiyordum . Aklım çorba olmuştu .
Zaten yeni uyanmıştım Bir daha uyumak istemiyordum . Yapıcak hiç bir şeyim yoktu .
Biraz Tumblr'da oyalandım . Saat 19.00'e geliyordu .
Hâlâ Nash'den mesaj bekliyodum . Beklemeyecektim . Böylesi daha iyiydi

Telefonum titredi . Birden heyecan yaptım . Nash'in mesaj attığını sandım

KİMDEN : CAM

"Keşke bana doğruyu söyleseydin . Seni affetmem için bir şartım var . Kaykay parkurunun karşısında park var 20.00 orda ol bekliyorum . "

Mesajı okudum . Cezalıydım evden çıkamazdım . Bir saat sonra orda olmam gerekicekti .başka şansım yoktu . Gitmeyi istiyodum . Galiba gerizekalıyım ben . Dün camerona haber vermeyip nashle pizzacıya gidiyim . Bugün cameronla buluşayım

Eğer oraya gidersem ne yapacağımı nasıl davranmam gerektiğini bilmiyodum . Oraya gitmem camerona değer verdiğimi gösterirdi . Ve Nash'le sevgili olamazdım . Bu bir gerçekti .
Zamana bırakmayı denesem olmazdı .
Çünkü Nash mesaj atmayabilirdi .

Şortumu giydim . Hava biraz esiyodu . Üzerime hırka aldım . Aşağı indim .
Eve kimse gelmemişti . Annem uyuyodu . Güzel .
Babamı aradım kaçta geleceğini öğrendim . Bu akşam geç gelicekti . Her zaman olduğu gibi .
Abime mesaj attım . Ne zaman geliceksin diye .

"Geç gelirim . Beni bekleme ." Mesajını okuduğum anda merdivenlerden yavaşça indim . Ayakkabılarımı giydim . Dışarı çıktım . Yarım saate orda olurdum

Parkın kapısına gelmiştim . Etrafa bakındım . Ama onu göremedim . Mesaj atmalıydım . Cam yazan mesaj bölünü tıkladım .
"Nerdesin ?" yazıp mesajı gönderdim .
Belime bir elin dokunduğunu hissettim . "Burdayım ." dedi arkamı döndüm . Cameronla karşılaştım "Selam " dedim
"Gelmeyeceğini düşünüyodum . "
"Cezalıydım ama geldim "
"Seninle buluşabilmek için evden kaçtım diyosun yani " dedi
Gülümsedim . "Sana kendimi affettirmek için geldim desem daha doğru olur "
"Benimkini tercih ediyorum " dedi ukalaca
"Sen nasıl istersen " diye yanıtladım .
Bana kırgın olacağını düşünüyordum . Ama gayet sevecen davranıyordu . Şaşırmıştım . Yürümeye başladık .
"Cameron sana yalan söy..." diyecektim .
"Tamam . Unut bunu " dedi kestirdi
"Seni hayal kırıklığına uğratmış gibi hissediyorum ." dedim .
"Doğru hissetmişsin . " dedi
Yürüyoduk ve aniden durdum .
"Özür dilerim . Sana yalan söylemeliydim sandığın gibi bir şey değildi . Arkadaşça konuşuyoduk ."
"Bana açıklama yapmak zorunda değilsin ."
"Öyle hissettim ." Dedim
"Bu değer verdiğini gösterir ."dedi gülümseyerek . İtiraf etmeliyim harika gülümsemesi vardı .
"Affettin mi ? " dedim sevecen olmaya çalışarak .
"Bakarız ." dedi ciddi olmaya çalışarak
"Babam gibi konuştun . " dedim gülerek . gülümsememe karşılık verdi .
" Dondurma yer misin ? " dedi
"Hayır demem ." deyip dondurmacıya gittik . Yürürken farklı şeylerden konuşuyoduk . Cameron Nash'e göre daha olgundu . Bunun yaşıylada alakası vardı .
"Kaç yaşındasın Any ? " diye sordu dondurmasını yalarken .
"16 " dedim
"Senden 3 yaş büyüğüm . " dedi .
"Abimle aynı yaştasın . "
"Dün Nash'i döven mi ? "
"Evet ." dedim yüzümü buruşturarak
"Yaptığı saçmaydı . Sadece oturuyoduk . Barbarca davrandı . " diye ekledim .
"Benim yanımda baya kalıplı duruyo doğrusu ."dedi dediğim şeyi umursamayarak .
"Nash ile konuştun mu ? Biz gittikten sonra ne oldu ? " dedim biraz utanarak .
"Gözüne buz koyduk . Sinirliydi .Pek fazla konuşmadı . "dedi dondurmasını bitirdi .
"Ona mesaj attım ama beni takmadı ." dedim benimde dondurmam bitmişti
"Konuşmak istemiyodur belki de ." dedi haklıydı . Tabi istemezdi .
"Haklısın . " dedim sessizce .
"Senin gibi güzel kızla konuşmak istemezse onun aptallığına veriyorum." dedi .
"Saçmalama Cameron ." dedim gözlerimi devirerek .
"Gerçekler bebeğim ." dedi .
"Beni utandırıyosun" dedim yüzüme gelen saçları kulağımın arkasına koydu
Yaptığı bu hareket kalbimin daha hızlı atmasını sağladı .
Telefonumun iğreç müziği aramızdaki yakınlığı bozdu . Yine hangi sıçırık arıyo diye düşünmeden edemedim .
"Açmalıyım ."'dedim . Telefonumu arka cebimden çıkardım . Arayan abimdi . Hıh iti an çomağı hazırla .
"Efendim abi ."
"Nerdesin ? " dedi
"Şeyy evdeyim nerde olucam . "
"Bende evdeyim de seni göremiyorum." dedi robert sakince .
Şimdi sıçtım süper . Hani geç geliyodu bu . Bir şey uydurmalıydım . Camerona kafamı kesicekler işareti yaptım . Telefonu kulağımdan uzaklaştırdım . "Ne demeliyim " dedim . "Kızlarla olduğunu söyle ." dedi cameron sessizce
"Aslında robert sen kızma diye öyle dedim ben jess ile birlikteyim ." dedim
"Annem cezalı olduğunu söyledi .hemen eve gel ."
"Yeter artık karışma bana istediğim zaman gelirim . " dedim . Camerondan uzaklaşarak .
"Eve gel . " dediği anda telefonu yüzüne kapattım . Lanet olsun çocukmuşum gibi davranıyodu her zaman . Camerondan çok uzaklaşmamıştım . Yanıma geldi "İyi misin ? "
"Sinirliyim . " dedim hızlıca . "Bana çocukmuşum gibi davranıyo . Muhtemelen eve gidince 1 ay ceza alıcam ." dedim saçlarımı sinirle savurarak .
"Seni eve bırakmalıyım ." dedi Cameron .
"Gerek yok . Kendim gidebilirim ."
"Birlikte gitmeliyiz ." dedi
Parktan çıkıp bizim eve doğru yürümeye başladık . Aynı zamanda birbirimize bir şeyler anlatıyoduk . Zaman onunlayken güzel geçiyodu . Ya da ben öyle hissediyodum .
Eve önüne gelmiştik .
"Beni bıraktığın için teşekkür ederim." dedim nezaket açısından .
"Görevim . " dedi . Gülümsedim .

Elini belime koydu . Yüzünü yüzüme doğru yaklaştığı anda hamle yapıp onu yanığından öptüm
"Görüşürüz Cam." dedim sevecen olmaya çalışarak .
"Görüşürüz ." dedi . Bahçeden içeri girdim . El salladım karşılık verdi . Sonra yürümeye başladı .
Anahtarım yanımdaydı . Kapıyı açtım . Salonda abimin pes oynadığını fark ettim . Beni görünce oyunu durdurdu . Söyleceği şeyi ağzına tıktım
"Tartışıcak havamda değilim . Biliyorum cezalıyım ." deyip odama çıktım . Onu şuan çekemezdim . Telefonuma gelen bildirimler hayret verici bir şekilde azalmıştı . Yatağıma uzandım . Cameronla geçirdiğim vakti düşündüm . Gerçekten sıcakanlı çocuktu . Onu sevmiştim . Arkadaşça . Evin önünde beni öpmesine izin vermediğim için mutluydum . Galiba bana biraz bozulmuştu .
Yarını ne olacağını düşünüyodum . Nash'in mesajıma cevap vermemesi sinirlerimi bozmaya yetiyordu .
Banyoya girdim . Ilık bir duş aldım . Su rahatlatmıştı . Saçlarımı kurutup pijamalarımı giydikten sonra kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım .

-------BÖLÜM SONU-----------

Kardeşimin ( @proudStark ( göknil ) ) hikayesi olan "ŞİZOFREN'İ" okursanız sülalecek mutlu oluruz asdafsde

Lütfen okuduktan sonra VOTE tuşuna basmayı unutmayın . Sizleri seviorm Teşekkürler :********

Sen kimsin ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin