Nash'in Ağzından ,
İnanamıyorum ya cidden . Bir saat önce yanlışlıkla çaptığım kız en yakın dostumun sevgilisi çıkıyor.
Gözlerimin önüne sürekli kızın gözleri geliyo . Dışı yeşil içi kahverengi gözleri . Beni gördüğü anda çığlık atmayan ,tanımayan kız Anyela . Belki bu yüzden beni kendine çekmişti . Mükemmeldi .
Cameron onu öperken belinden tutmuştu .Gözümün önüne geldi . Kaşlarımı çattım . Aptal gibi hissediyodum . Cameron iki gün sonra o kızı bırakıcak .Ve bende kızdan hoşlanmayacaktım . Bunun mümkün olamayacağını düşündüm . Kendime küfrettim . Karşımda çığlık atan yüzlerce kız vardı . O aptal cahil kıza ihtiyacım yoktu . Hayranlarımın yanına gittim . İmza fotoğraf falan filan . Açıkçası kendimi berbat hissediyodum . İnsanın ruh hali kısa bir sürede nasıl değişebilirdi anlamıyorum . Sadece burdaymış gibi davranıyodum .
"Nash seni seviyorum " dedi bi kız cırıldayarak "Bende seni" dedim kızın dudaklarıma yapışmasına izin verdim . Normalde böyle şeyler asla yapmazdım ama aptallaşmıştım iyice . Bi daha böyle bir şey asla yapmayacaktım .
Kız yarı ağlayıp yarı gülümserek sarıldı . Sol tarafa baktığımda onları gördüm . Lanet olsun . İki dakikada kızı sahiplenmişti .
Cameron ve Anyela . Cameron aslında piçtir . Gerçek anlamda bi kızı isterse alır . Galiba şimdi bu kıza takmış gibi duruyo . Bi an ne yaptıklarını izledim . Anyela arkadaki sandalyeye oturdu .
Cameron yanına gelen hayranlarla ilgilendi . Anyela'ya baktığımda gözlerim onunla buluştu . Ona doğru gülümsedim . Kafasını öne eğdi ve gerçekten yüzü kızardı . Belki de şuan fark ettim ilk görüşte aşka inandığımı .
Cesaretimi toplamalıydım . Bunu ben söylemiş olamam cidden . Benimle tanışmak için can atan binlerce kız vardı dışarda . Cesarette ne demekti Ama bu kız farklıydı .
Çok farklı bir fiziksel özelliği yoktu . Fiziği güzeldi . Yüzü doğal bir güzelliğe sahipti . Diğer sürtükler gibi orasını burasını açmamıştı . Ama Cameronun onu öpmesine izin vermişti . Ne saçmalıyorum ben kız sevgilisiydi . Kendimle aptal bir tartışma içindeyken Anyela'nın yanına doğru yürüdüm .
Anyela'nın Ağzından ;
Ben mi yanlış gördüm yoksa Bay Ultra Mavi Göz buraya doğru mu geliyor .
Oylarınız yorumlarınız içinn çokkkkk teşekkür ederim sizleri sevfiorm .dd kankimin yazdığı hikayeyi okursanız bizi mest edersiniz @Mali_04 "ilk aşk"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen kimsin ?
أدب المراهقينAdım Anyela . Alaska'dan California'yaya taşındık . 3 yıl öncede burda yaşıyoduk fakat babamın işleri nedeniyle Alaska'ya gittik . Sonra yeniden buraya geldik . Açıkçası burayı özlemiştim . İki tane arkadaşım vardı Jess ve Emily . Onlarla ara ara t...