ANYELA'NIN AĞZINDAN ,
Bay Ultra Mavi Gözün buraya geldiğini görünce biraz heyecan yaptım . Cameron 5 metre önümde duruyodu . Nash , Cam'in kulağına bir şeyler fısıldadı ve Cam gitti . Nash benim yanıma geldiğini gören hayranlar buraya doğru hücüm etti. Korumalar onları engelledi ve Nash yanıma oturdu .
"Yeni bir tanışmaya ne dersin ? " Dedi gülümseyerek . Abi bu nasıl bu gülümsemedir . O kadar tatlıydı ki . elini uzattı . Sorduğu soruya gülümseyerek cevap verdim . Elini tuttum .
"Ben Nash ." Dedi "Biliyosun . " ukelâ
aslında adını az önce öğrendim diyemedim .
"Anyela" dedim Az önce yüzüme bakmayan çocuk benimle yeniden tanışmak istediği için ufak bir şoktaydım .
"Omuzun için üzgünüm " dedi "Seni farketmedim . "
" Ne yani boyum o kadar kısa mı ? " dedim
"Benim dikkatsizliğim işte ." Dedi "Sana bir şey sormak istiyorum? . " dedi toparlamaya çalışarak . "Sen ve Cameron gerçekten sevgili misinsiz ?dedi kaşlarını çatarak . Oha oha neden şimdi bunu sormuştu "Olay gördüğü gibi değil . Hayır değilim " dedim yüzünde yarım bi gülümse oldu . "Seni öptüğünü gördüm ." Dedi "Ben onu bugün ilk defa gördüm yanıma oturdu konuştu . Yanından gidecekken birden öptü benim bir suçum yok . " dedim "O her zaman öyledir " deyince başımdan aşağı kaynar sular döküldü . Ne yani benimle dalga mı geçiyodu . "Burası çok gürültülü . " sesini bana duyurmak için kulağıma doğru yaklaşarak .
"Gürültüden başım ağrıyor . " dedim
"Eğer istersen konser etkinliğide bitince seninle ... " diyeceken Cameron güvenliği yararak yanımdaki sandalyeye oturdu .
"Neymiş o ?? " dedi cameron
Nash'in ne demek istediğini anladım başımı salladım . "Olur ." Dedim eğer demesiydim cameron yüzünden nash ile buluşamayacağımı sezdim . Çünkü içimden bir ses deli gibi buluşmak istiyodu . Onu az önce tanımıştı . Ama daha yakından tanıyabilirdim . Hem benimle konuşmak için onca kızı geçerek gelmişti asddfgahsh götüm kalktı .Nash ayağa kalktı bende kalktım kulağıma doğru fısıldadı " Sahnenin arkasına geçmen için görevli göndericem . Orda beni bekle camerona pek fazla gözükme . Ona buluşacağımızı söyleme " dedi
"Tekrar üzgünüm ." Dedi sesli bir şekilde . Göz kırptı ve yan tarafa doğru yürümeye başladı .
NASH'İN AĞZINDAN ;
İşte bu kadar .Arkadaşlar oylar ve yorumlarınız için kocamannnnnn öpücükler . Hikayenin gidişatı hakkında fikirlerinizi söylerseniz çok güzel olur .
Kankimin @Mali_04 hikayesi olan "İlk Aşkı" okursanız bizi mutlu edersiniz .
Sizleri seviyorum :******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen kimsin ?
Fiksi RemajaAdım Anyela . Alaska'dan California'yaya taşındık . 3 yıl öncede burda yaşıyoduk fakat babamın işleri nedeniyle Alaska'ya gittik . Sonra yeniden buraya geldik . Açıkçası burayı özlemiştim . İki tane arkadaşım vardı Jess ve Emily . Onlarla ara ara t...