3 sıkıcı gün sonra ,
Nash'den mesaj gelmemişti . İtiraf etmeliyim . Canım yanmıştı . Hayal kırıklığının everestini yaşamıştım .
Cameronla 3 gün önce buluşmuştuk . Ve ondan bir daha haber alamamıştım . Bugün ev cezam bitmişti . Fakat canım evden dışarı çıkmak istemiyordu . Yapacak bir şeyim olmadığındır herhalde . Salona geçtim . Televizyon falan seyrettim . Boş boş bu ne kadar sıkıcı bir gündü .
Telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim .
Kimden : Cameron
" Buluşalım mı ? "
Evde oturmaktan başka bir şey yapmadığım için mesajına olumlu cevap vermekten başka şansım olmadığını düşündüm . Dışarı çıkmak iyi gelirdi .
Kimden : Cameron
" Yarım saat sonra sizin evin önündeyim ."
Mesajını okuduğum anda odama doğru koşturdum . Dolabımı açtığımda giyecek hiçbir şeyin olmadığını fark ettim . Öncelikle panik yapmamalıydım . Ne giyebilirdim . Nereye gidecektik acaba . Lanet olsun . Neyse altıma kot caprimi giydim . Üzerime yeşil gömleğimi giyip caprimin içine soktum . Kendime aynada baktım . Sıradan olmuştum .
Normal siyah vanslarımı ayağıma geçirdiğim anda kapının zilli çalmıştı .
Niye zile bastı ki şimdi bu .
Üzerimi son kez kontrol edip kapıyı açtım . Karşımda Cameronu gördüm . "Selam " dedi .
"Selam . Bu büyük bir tesadüf ." dedim üzerindeki gömleği göstererek . Gömleklerimiz aynı renkti ve aynı desenlere sahipti .
Şaşırdı . "kader " dedi gülümseyerek .
"Üzerimi değiştirebilirim " dedim hemen . "Hayır çok güzel olmuşsun . Kalsın ." dedi . Yanaklarımın kızardığını hissettim . "Sende güzel gözüküyosun ." diye ekledim gülümsedi .
" çıkalım mı ? " dedi
"Tamam ." deyip kapıyı çekip kapattım .
Arabasıyla gelmişti . Bindik ve yolla koyulduk .
"Nereye gidiyoruz ? " dedim . Merak ediyordum
"Geldik sayılır ." dedi 5dk geçmişti ve gelmiştik . Sinemanın önündeydik .
Arabayı otoparka park ederken hangi filme girelim diye sordu .
"İçeri geçince kararlaştırırız ." dedim
İndik ve yürümeye başladık gişenin önününe gelmiştik . "Korku filmi tarzı severmisin ?" dediği anda yüzümü ekşittim .
"Aslına bakarsan .."
"İki paronomal activity lütfen " diyiverdi .
"Cameron offf ." dedim canım sıkılarak .
"Hadi ama güzel olucak merak etme ." deyip kolunu omzuma attı . Eminim çok komik gözüküyoruzdur . Aynı renk gömlekler , o da kot pantolon giymişti bende kot kapri İkiz gibi olmuştuk . Ya da şu birbirinin aynısını giyen sevgililer varya onlara benzemiştik . Ama ben onu sevgilim olarak görmüyodum . Hissetmiyordum yani ona karşı .
Merdivenlerden aşağı inip mısır içecek falan aldık . Salonun numarasını bulduk . "Burası " deyip koltuğu gösterdi . En arka bi de .
Oturup filmin başlamasını beklemeye başladık .
Film başlayalı yarım saat olmuştu . Korkudan ölmek üzereydim . Şuana kadar çok korkunç sahne olmamıştı . Ama gergindim işte .
"İstersen elimi tutabilirsin ." dedi kulağıma doğru fısıldayarak . Konuşmama fırsat vermeden beni kendisine çekti . Başımı omzuna koydum . Bu konumda rahatsızdım . Cameron beni kendine sevgili yapmaya çalışıyodu . Belli . Onu sevmiyodum bu da bir gerçekti . Omzunda sadece arkadaşça yattım . Bir daha onunla görüşmeyecektim . Bunu kendime not ettim bu çocuk beni geriyodu .
Nihayet film arası olmuştu . Salondan dışarıya koltukların olduğu bölüme doğru gittik . Oturduk .
Film hakkında konuşacaktık ki Cam'in telefonu çaldı .
"Alo " "ben hiç eski arkadaşlarla takılıyorum . " "hayır gelemem ." "Olmaz hamilton ." diye sıraladı cümleleri ardı ardına . Ve telefonu kapattı ." Eğer işin varsa " dedim
"Yo hayır takılabiliriz ." dedi "filmi beğenmedim ." diyiverdim
"Benim hoşuma gitti ." dedi kahkaha atarak . " tamam başka bir yere gidelim o zaman " diye ekledi . "Bencede " deyip oturduğumuz yerden kalktık . Otoparka doğru yürümeye başladık .
Normal sıradan bir kafeye gelmiştik .
Ben kahve istedim Cam'de aynısından söyledi .
"Cameron " diye bi ses geldi arkamdan . Sonra sesin sahibi yanımıza doğru geldi .
Yanıma baktığımda Nash'i gördüm . Şok geçirmiştim. Bu kamera şakasımıydı . Şaşkınlığımı zor olsada gizlemeyi başardım
"Selam ?" dedi Cameron .
Nash'e çok sinirliydim . Ya attığım mesajı görüp beni takmamıştı ya da görmemişti . Susmayı tercih ettim . Bir şey söylemedim . ( suskunluğum asaletimdendir dedi piremses .dd )
Bir kızla çocukta geldi .
"Ben hayes ." dedi çocuk elini uzattı . Boyu Nash'den kısaydı . "Madison " diye ekledi yanındaki kız . Kızın bakışları yılan gibiydi bakışları altında kendimi çok rahatsız hissetim .
"Eski arkadaşın gerçekten çok eskiymiş . " dedi Nash kahkaha attı .
galiba cameron sinemada nashle konuşmuştu . Cameron ne yapmaya çalışıyodu . Anlamamıştım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen kimsin ?
Fiksi RemajaAdım Anyela . Alaska'dan California'yaya taşındık . 3 yıl öncede burda yaşıyoduk fakat babamın işleri nedeniyle Alaska'ya gittik . Sonra yeniden buraya geldik . Açıkçası burayı özlemiştim . İki tane arkadaşım vardı Jess ve Emily . Onlarla ara ara t...