YENİ ARKADAŞLAR

141 13 7
                                    

Selam gençler uzun bir aradan sonra tekrar yazmaya karar verdim . Hikaye biraz kendi hayatımdan kesitler içericek. Nash , cam , ve yeni çocuk fln

dGhsjssj neyse ben yazmaya başlayayım .



-—-1 HAFTA SONRA ——


Sabah okula gitmek için hazırlandım okuldaki ilk günümdü . Heyecanlıydım .Okulda kimseyi tanımıyordum . Günlük işlerimi halledip evden okula doğru yürümeye başladım . Okula vardım . Bizim binadan sorumlu öğretmenimi bulmam pek vaktimi almadı. Bahçeye inmemi söyledi . Bahçede yaklaşık 200 öğrenci vardı . Birbirlerini uzun bir aradan sonra görüp çığlık atıp hasret girdermeye çalışan kız öğrenciler , birbirleriyle köşede şakalaşanlar vardı . Kimseyi tanımıyordum kalabalık ortamları pek sevmezdim . Bahçenin köşesine geçtim insanları izlemeye başladım arada yalnızlığım belli olmasın diye tuş kilidimi açıp kapıyordum .

Bahçenin ortasından duran kızlar havalı tiplerdendi . 6 kişilerdi . Tipleri o kadar da iyi değildi . Sadece bir tanesinin fiziği güzeldi . Bir tanesi saçı yarıya kadar siyah sonrası sarı olan bir kezoydu . Öteki sırf dikkat çekmek için don kadar şort giymişti. Hepsi berbattı işte Sesli bir şekilde gülüşüyorlardı . Insaları rahatsız edercesine . Uzun boylu , sarışın bir çocuk onlara doğru ilerledi . Çocuğu görünce nutkum tutuldu acayip bir çocuktu aklımdan böyle bir sevgilim olsa ya da bu çocuk benim sevgilim olsa diye düşündüm . Açıkça söyliyim hayal bile kuramadım . Çocuk kızların yanına doğru yürüdü . Kıskandım . Baya hemde benim o Kızlardan eksiğim değil fazlam vardı . onlarla birşeyler konuştu bi tanesi çocuğun üzerine atladı gülüştüler sevgilisi oldığunu düşündüm ve sonunda eski durduğu yerine gitti . Erkeklerin bir arada durduğu yere desem daha doğru olur

Çocuğu çaktırmadan göz hapsine aldım . Güneşte parlayan altın sarısı saçları vardı , gözleri benim olduğum tarafa kaydı yeşil olduklarını anladım , zümrüt yeşiliydi . Boyu uzundu . Çok fit duruyodu . Beyaz okul tişörtünün üzerine kolej mont giymiş altında gri okul pantolonu vardı . Yeşil new balance ayakkabıları yeni olmalıydı ki dikkatimi çekmişti .

Müdirenin sesi hoporlerde yankılandı sıralarımıza geçtik . Yarım saat kadar sonra sınıflarımıza çıktık . Çocuğu kaybetmiştim . İlla ki okulda bir yerlerde karşılaşırdım diye düşünüp kendime şuan dert edinmememi söyledim .

Ki düşüncenlerim beni yanıltmadı . İdari katta sarı çocuk ve arkadaşlarıyla karşılaştım . Utandım ve yüzüne bakamadım işimi halledip kendi sınıfım olduğu kata çıktım . Çok sıkıcı bir dersten sonra Nash'in mesajını gördüm . Mesajına geri cevap yazarken koridorda bağarış çağırış ses duydum .

"10. Sınıfmış " dedi sarı çocuk yanında ki arkadaşlarına aniden göz göze geldik . Duymayacağımı sanmıştı . Ama duymuştum.

Anladığım kadarıyla okulda popülerdi . Evet ilgimi çekmişti ismini merak etmiştim . Ama henüz hiç bir kız arkadaşım yoktu . Bu yüzden çocuğun adını öğrenmem biraz zordu . Zil çaldı sınıfıma doğru gittim . Toplam 3 kız 7 erkek vardı . Yeni kızlarla tanışmam gerekiyordu yoksa yalnız kalabilirdim . "Selam" dedim sınıf listesinde ismini duyduğum kız Cathy'di . Konuştuk tanıştık daha sonra Isabellde bize katıldı .

Okulda "Tanışma partisi " gibi bir şeyin bu akşam olduğunu Sınıfa gelip duyuru yapan öğrenciden öğrendik . Cathy ne giyeceği konusunda telâşlandı . Isabell gelmeyeceğini söyledi . Ama Cathy ile biz gidecektik . Zil çaldı nihayet eve gidekcektim . Yürümeye başladım .

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 06, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sen kimsin ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin