17. Bölüm (Sezon Finali)

593 20 30
                                    

Enesten
Başak hafızasını kaybettiğinden beri ona herkes çok iyi davranıyor. Ben de dahil. Bu gün normal bir gün olacak. İş yerime gidicem ve çalışacağım. Şimdi kahvaltı yapıyorum. Üzerime lacivert ceket içine beyaz gömlek altına da lacivert pantolon giydim. Artık hazırım. Evden çıkmadan önce Hayatımın Anlamı Herşeyim (yazar burda ağlıyor) beni yolcu etti.

B: Görüşürüz Aşkım hayırlı işler.
E: Görüşürüz Meleğim

Dudağına bir buse kondurdum. O da benim yanağımı öptü. Sonra ben işe gittim.

Başaktan
Enesi işe yolcu ettim. Sonra biraz ev işlerine yardım ettim. Odaya çıktım. Telefonumu elime aldım ve bir şarkı açtım. Şarkı Büyük Delilik. (Televizyonda o şarkı çıktı)

Bir yandan eşlik ettim. Bir yandan makyajımı tazeledim. Bu gün gün çabuk geçti. Saat 7 olmuş bile. Enes birazdan gelir. Ben şarkıya devam ettim. Sonra aynadan Enesi gördüm. Bana sarıldı. Ben de sustum

E: Aşkım niye sustun?
B: Sen ne zaman geldin?
E: Yeni geldim. Çok güzel söylüyordun devam et
B: Yaa Enes sesim çok kötü ne güzeli?
E: Sen öyle san çok güzel sesin
B: Gerçekten mi?
E: Eveet
B: Ya seni çok seviyorum!
E: Bende seni çok seviyorum! Ee bu gün neler yaptın?
B: Bu gün çok çabuk geçti. Ev işlerine falan yardım ettim. Biraz bir şeyler yaptım. Sonra odama çıktım. Makyajımı tazeliyordum sen geldin.
E: Hımm. İyi bakalım hadi aşağıya inelim.
B: Tamam Aşkım
E: Seni yerim yerim. (Bu size birşey hatırlattı mi? Yoruma yazın)

Aşağıya indik. Yemekte kabak dolması, mercimek çorbası ve pilav vardı. Birde mezeler.

Enesten
Akşam yemeğimizi yedik. Daha sonra televizyonu açtık. Güzel bir film seçtik. Film bittikten sonra odamıza geçtik Başakla. Pijamalarımızı giyip uyuduk.

EVET ARKADAŞLAR GERİ DÖNDÜM.

HİKAYELERİME YAZDIĞINIZ YORUMLAR BENİ ÇOK MUTLU ETTİ.

1 HAFTAYA YAKIN BÖLÜM GELMEYECEK ÇÜNKÜ CENAZEMİZ VAR
:-(

Zorlu Yolculuk (ENBA) #Wattys2018 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin