1 ay sonra
Enesten
Başağa çok sinirliyim. Neymiş öpemezmişim. Zaten annem erkek çocuğu duyduğundan beri Başağa çok iyi davranıyor. Toz kondurmuyor. Benim karım değil mi? Öperim. Hızla odadan çıktım. Başak ağlamaya başladı. Hamilelik hormonlarından olsa gerek. Ama umursamadım. (salaksın çünkü ( sorry asla Enes abiye öyle bir şey demem))
Sonra kalbime ağrı girdi. Mutfağa gittim su içtim. Ama daha çok acımaya başladı. Sonra bir çığlık duydum. Bu bizim çalışanın sesiydi. Bizim odamızdan geliyordu. Hemen çıktım. Başak yerde kanlar içinde yatıyordu. Hemen Başağı kucağıma aldım. Arabaya bindirdim. Hastaneye resmen ışık hızında gelmiştik.E: Acil! Doktor yardım edin!
Başağı bir sedyeye yatırdılar. Hemen ameliyata girdi. 1 saat 2 saat derken sonunda doktor çıktı.
D: Başak hanımın durumu kritik. Kurşun kafatasına
yakın gelmiş.
E: Bebekler?
D: Maalesef
E: Allah kahretsin!Enes o kadar çok üzülmüştü ki sinir krizi geçirdi. Çok zor sakinleştir diler. Başak hala uyanmamıştı.
3 gün sonra
Enesten
Başak bir türlü uyanmıyo. O-o-o öl-lürs-se be-ben naparım? Biterim yaşama amacım kalmaz. Hadi Başak hadi Dünyam uyan artık beni nefessiz bırakma aşkım. Nolur aşkım. Seni çok seviyorum. Bunları düşünürken gözümdeki yaşlar çoktan firar etmişti. Sonra odadan bir ses geldi. Dıııııııt...Başağın kalbi durmuştu. Doktorlar zorda olsa hayata geri döndürdüler.
Evett! Yazarınız bomba gibi geldi.
Nasıl buldunuz?
Sınır yok...
SİZİ SEVİYORUM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Yolculuk (ENBA) #Wattys2018
FanficKarşılıksız aşk sonradan karşılıklı aşka dönüşüyor... ENBA 2018 NEFRET EDİYORUM! 😭😭😠😠