2. Bölüm

1K 33 0
                                    

Annemin özür dilemesi birşeyi değiştirmiyor. Yarın akşam görüşmeye gidilecekmiş.

Ertesi gün
Sabah kalktı kahvaltısını yaptı başak. Sonra çarşıya çıktı. Akşam için elbise aldı.

Başak Karahan
Sabah kalktım kahvaltımı yaptım. Çarşıya gittim sade ama şık bir elbise aldım. Eve geldim akşam olmuştu. Hemen kazırlanıp çıktık. Gittiğimiz yer çok büyük bir konaktı. İçeri girdik.

Enez Batur Sungurtekin
Sabah kahvatımı yaptım. Sonra evde boşboş oturdum. Akşam olmuştu. Hazırlandım saat su an 19:00 geldiler. Ben o kızı görünce çok hecanlandım. Kalbim küt küt atıyordu.

Enes başağı görünce ne kadar heyecanlansada başak aynı şeyleri hissetmiyordu. Başak enesten pek hoşlanmamıştı. Ama enes başaktan .ok hoşlanmıştı.

Başak Karahan
İçeriye geçtik. Yanımıza benim yaşlarımda bir .çocuk geldi. Galiba evleneceğim kişi oydu.

Sonra aileler konuşmaya başladılar.
Ay: Efendim biz berdel olsun diyoruz.
Ar: Bizde öyle düşündük. Sizede uygun muş madem berdel olsun. Oğlum sen ne diyorsun?
E: Benim için sorun olmaz. Ben başağı çok sevdim.
B: Benim içinde sorun  yok. Abimin ölmesini istemiyorum.

Enes bu sözden sonra biraz üzülmüştü. Acaba başak ondan hoşlanmamış mıydı?

Sınavlarım vardj o yüzden atamadım. Ama haftasını atabiöirsem atarım.

BU ARADA BU BÖLÜMÜ İKİ MEZ YAZDIM. İLK YAZDIM BİTİRDİM VE SİLİNDİ. YENİDEN YAZMAK ZORUNDA KALDIM...

😣😣😣😣😣😣😣😣

Enes💜Başak=ENBA

Zorlu Yolculuk (ENBA) #Wattys2018 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin