Başak
Aklım hala o gizli numarada. Enesin yanından ayrılmak istemiyorum. Bugün şirkete bende gidicem birşey uydurup. Kahvaltı hazırlarken bunları düşünmek peki nasıl bir mantık? Neyse odaya çıkıp Enesi uyandırdım. Kalkıp üzerini giydi. Bende üzerimi değiştirdim ve el ele aşağıya indik.Enes
Başak şu sıralar çok tuhaf davranıyor. Biraz önce de bana bende seninle gelicem dedi. Noluyo bu kıza ya?B: Enes! Bende gelicem ya evde sıkıntıdan patlıyorum.
E: Aşkım sen şirkette ne yapıcak sın ya? Söyle şoförlerden birine seni çarşıya indirsin.
B: Olmaz işte 😢
E: Bebeğim ağlama tamam ya gel sende.
B: Oleey!
E: Deli yaBaşağın makyaj yapmasını beklerken çoktan akşam olmuştu. Saat 12 de evden çıktık. Birlikte arabaya binip şirkete gittik.
Başak
Sonunda Enesi ikna edebildim. Benim ağlamama dayanamıyor. Şirket ortamı nasılmış bakalım.Kapıdan içeri girer girmez Enese selam verdiler. Bana da bir kaç Erkek kızlar hiç birşey yapmadı. Ben tahmin etmiştim giydikleri kıyafetleri bir görseniz. Hepsi Enese yavşıyolar ama Enesim hiçbir şey yapmıyor. Birinin giydiği kıyafeti gösteriyim.
Kız çok sinir bozucu. Neyse Enesim ona hiç pas vermiyo. O yüzden rahatım.
Enes
Şirkete geldiğimde asistanım Burçin bana selam verdi. Ama Başağa kimse selam vermedi. Daha çok erkekler verdi. Kızların hepsi çok açık giyiniyorlar. Karışmıyoruz diye bu kadar olmaz ki. Başak hepsine öldürcekmiş gibi bakıyor. Korkmaya başladım.E: Aşkım?
B: Ne var Enes?!
E: Niye öldürcekmiş gibi bakıyorsun herkese?
B: Acaba niye Enes bey?
E: Aşkım ya boşver sen onları. Benim gözüm senden başkasını görmez ki
B: Yaaa aşkıım💜
E: Bitanecik karım💕Bu arada üzerimiz böyle.
Başak
Enesle konuşurken telefonum titredi. Benimde tabi haliyle yüzüm bembeyaz oldu. Enes te bunu farketmiş olacak kiE: Aşkım iyi misin? Yüzün bembeyaz oldu. Korkuyorum.
B: İyim sadece telefonuma mesaj geldi.
E: Bi mesaj seni niye bu kadar korkutuyor?! Ver şu telefonunu bakıcam
B: Hayır! Gerek yok aşkım
E: Ver şunu Başak!Korkarak verdim telefonu. Bir anda kaşları çatıldı. Off allahım bana yardım et!
E: Başak! Bu kim gizli numara ne!? Bana ne yapabilir bu? Kim diyorum Başak cevap versene!
B: Sana birşey olucak diye korktum. Ondan söyleyemedim. Senin kaza yapmanı da bu sağlamış. Özür dilerim. Kim olduğunu bilmiyordum. 😭😭
E: Ağlama aşkım gel odama geçelim.O sırada salak kızlardan biri yanımıza geldi.
K: Enes bey-
E: Ne var Burçin işim var kör müsün? Yürü git!
Bu: TamamDemek adı Burçin. Ben ne düşünüyorum ya?! Salak salak şeyler!
B: Enes özür dilerim
E: Tamam birtanem senin bir suçun yok. Ama her ne olursa olsun bana söyliycek sin bundan sonra söz mü?
B: Söz aşkım.
E: Hadi gir.
B: TamamBeraber içeriye girdik. Odadaki koltuklardan büyük olanına oturdum. Enes te yanıma oturdu. Ben hala ağlıyordum. Göz yaşlarım istemsizce akıyordu.
E: Tamam aşkım. Şimdi ağlamadan olayı en başından anlat.
B: Tamam canımıniçiTüm herşeyi anlattım. Ben anlattıkça Enes daha çok yumruğunu sıkıyordu. Sonra telefonum titreşti. Baktım ve yine oydu.
Gn: Bunu koca söylemiycektin! Son günlerinizi iyi geçirin!
Ben yine ağlamaya başladım.
B: Enes ben sana birşey olursa yaşayamam ölürüm. Sana bir şey olmasın nolur ölürüm ben sensiz
E: Aşkım bana hiç birşey olmıycak. Hem bende sensiz ölürüm. Bu durumu halledicem.
B: Tamam😢
E: Ağlama o güzel gözlerine yazık. Git bir yüzünü yıka istersen bende bunu araştırıyım.
B: Tamam aşkımOdadan çıktım. Karşıma Burçin salağı çıktı. Birden içeriye girmeye çalıştı. Bende onu ittim.
Bu: AA ne istiyorsun be çekil şuradan!
B: Benden izin almadan nereye canım?
Bu: Niye senden izin alacak mışım be? Sen kimsin?
B: Patronunun karısıyım canım ayağını denk al! Ha bu arada daha fazla yavşaklanırsan kovarım seni!Hiç birşey diyemedi salak! Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Odanın kapısının önüne geldim tam açıcakken kilitli olduğunu fark ettim. Sınav zamanı Enes Batur! Kapıyı tıklattım.
E: Kim o?
Sesimi değiştirip
B: Enes Bey şu dosyaları imzalar mısınız?
Dedim ve Enes
E: Şimdi olmaz işim var. Ha bu arada Başağa bir bakar mısın? Ya da ben bakıyım ya
Hemen koştum lavabonun kapısına yeni çıkıyormuş gibi yapacaktım. Enes gelince çıktım. Beraber tekrar odaya gittik.
E: Başak aşkım bunlar hakkında bir şey buldum!
Umarım beğenmişsinizdir✨
Uzun bir bölüm oldu. Ne zamandır atmıyordum.
Sizi seviyorum canlarım 💜💕😻😍😘💖💙🙈
681 kelime...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorlu Yolculuk (ENBA) #Wattys2018
FanfictionKarşılıksız aşk sonradan karşılıklı aşka dönüşüyor... ENBA 2018 NEFRET EDİYORUM! 😭😭😠😠