13. Bölüm

610 28 7
                                    

1 ay sonra
Başaktan
Artık bebeğimiz 1 aylık olmuştu. Ben daha fazla aseriyordum. Şuan surda sulu sulu bir portakal olsa ne güzel olur. Enes bana bön bön bakıyordu.

E: Başak ağzının suyu aktı. Ne çekti canın?
B: Ay Enes yaa portakal al-
E: Tamam bay bay

Nasıl da anladı hemen aşkım benim. 1 saat sonra geldi. Portakallar çok güzel gözüküyordu. Hemen bir tane soyup yedim.

B: (ağzı doluyken) Askom çok tosokkor odorom
E: Djsjjdhdbsshns askim?
B: Noldu yanlış bir şey mi söyledim?
E: Seni yerim.. hatta yicem

Dedi ve beni kendine çekip öpmeye başladı. Sonra kucağına aldı ve odamıza gittik. Beni yatağa nazikçe bıraktı. Sonra beni tekrar öpmeye başladı. Bende onu öpüyordum. 1,2,3,4,5 dk derken bayadır öpüyormuşuz birbirimizi. Sonra ben geri çekildim. Kaçtım hemen banyoya girdim. Duş alacaktım sonra bir anda kapı açıldı Enes banyoya girdi. Üstüme üstüme gelmeye başladı. Bende geri geri gidiyordum. Sonra sırtım duvara geldi. Enes benim elbisemin fermuarini açtı.

E: Şimdi nereye kaçıcaksın Başak Sungurtekin?
B: (mırıldandı ama Enes duydu.) Sana
E: Tabiki doğru seçim
B: Duydun mu?
E: Evet

Dedi ve bana daha da yaklaştı. Bende aramızdaki mesafeyi kapattım. Önce şaşırdı sonra bana karşılık verdi. Yine dakikalarca öpüştük. Bir yandan su akıyordu. Su soğumaya başladı. Ben titreşince Enes suyu ılık yaptı. Ve hala öpüyordu. Sonunda çıkabildik. Çıkınca üstümüzü değiştirdik. Ve aşağıya indik. Yemeğimizi yedik. Sonra odamıza çıktık yattık ve sarılarak çok güzel rüyalara daldık beraber.

Zorlu Yolculuk (ENBA) #Wattys2018 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin