16. Bölüm

570 22 2
                                    

Ertesi gün

Enesten
Dünden beri Başağın uyanmasını bekliyordum. Yaklaşık yarım saat önce uyandı. Karşısında beni görünce şaşırdı. E haliyle beni hatırlamıyo.

B: Enes ben neredeyim?
E: Enes mi? Sen benim kim olduğumu biliyor musun?
B: Evet Enes niye bileyim seni kocamsın ya aşkım. Da ben neredeyim.
E: Aşkım sen hafıza kaybı geçiriyorsun. Beni nasıl hatırladın?
B: Sadece seni hatırlıyorum. Birde ismimin Başak olduğunu başka hiç bir şey hatırlamıyorum.
E: Ben bir doktora soruyum.
B: Tamam.

Hemen doktorun yanına gittim.

E: Doktor bey karım beni hatırlıyor. Ve ismini hatırlıyor. Siz uzun süreli demiştiniz.
D: Evet uzun süreli. Ama Başak hanımı derinden etkileyen ve sevdiği kişileri hatırlaması normal. Ama olayları hatırlamayacak tir.
E: Peki teşekkürler.

Şuan o kadar mutluyum ki anlatamam. Başak sadece beni çok seviyo ve beni hatırlıyor. Bende onu çok seviyorum. Ama ona kötü anılardan bahsetmiycem. Bizim zorla evlendiğimizi bilmeyecek. Ben kafadan bir tanışma uyduracağım.

Başaktan
Enes çıktıktan sonra oturur pozisyona gelip bir bardak su içtim. Sonra bir şeyleri hatırlamak için beynimi zorladım ama hiç bir şey hatırlayamadım. Enes geldi ve bana sarıldı. Bende şoku atlattıktan sonra bende sarıldım.

E: Aşkım Başağım se eni çok seviyorum.
B: Bende Enesim
E: Doktorla konuştum. Sen sadece seni derinden etkileyen ve sevdiğib kişileri hatırlaman normalmiş.
B: Ee kalbimde nasıl yer yaptıysan aklımdanda çıkmamışsın.
E: Yaa ben seni yerim!
B: Enes biz nasıl tanıştık. Bu kadar çok sevdiğime göre hatta evlendiğimize göre çok güzel bir tanışma olması gerekiyor ki sana aşık olmuşum.

Enes iç ses: Aha şimdi sıçtın Enes! Napcam ben yaa of. Buldum!

E: Başak biz şöyle tanıştık:

Ben İstanbuldaydım. Sende ordaydın. Sonra ben bir gün yoldan geçiyordum. Ve bana doğru gelen arabayı görmedim. Çünkü sana bakıyordum. Sonra sen arabayı görüp. Beni ittin ve araba sana çarptı. Sen yere düşüp bayıldın. Bende seni kucağıma aldım. Nasıl bir tesadüfse artık hastanenin yanında araba çarpmıştı. Ben seni hastaneye getirdim. Seni muayeneye aldılar. Ben seni ilk görüşte sevmiştim. Ve senin için ağlıyordum. Sonra sen normal odaya alındın. Bende yanına geldim. Benim birden içime gelen cesaretle seni sevdiğimi söyledim. Sende beni sevdiğini söyledin. Bir süre sevgili olduk ve evlendik. Ama evimize hırsız girdiği için düğün fotoğraf larımız çalındı. Videolar vardı bir sürü onlarda gitti. Ve sen hamileydin ama bebeklerimiz öldü. İşte böyle tanıştık Başak.

B: Enes seni çok seviyorum. Dışarıdakiler kim?
E: Dışarıdakiler senin annen baban ve kardeşlerin benim annem babam ve kardeşlerim.
B: Hmm. Ben hiç birisini hatırlamıyorum çağırsana
E: Tamam.

Enesten
Annemlerin yanına gittim. V şöyle dedim.

E: Anne Başak sadece beni hatırlıyor. Bebeklerimizin öldüğünü biliyo. Ama tanışıklığımızı başka şekilde anlattım. Sizden ricam Başağa aşiret ile kuma ile ilgili şeylerden bahsetmeyin. Bizi normal bir kişi gibi biliyo. Nolur.
Ar: Tamam oğlum. Nasıl istersen
Ay: Aynen Enes oğlum. Hallederiz biz.
E: Tamam teşekkürler. Hadi sizi çağırıyo.

Sonra odaya girdik. Herkes kendini tanıttı. Başakta inandı. Hiç kimse sorun çıkarmadı. Çok mutluyum.

B: Enes ben ne zaman çıkıcam buradan?
E: Doktora soruyum bir dakika

Doktora sordum. Son kontrolleri yapıp taburcu edeceklermiş Başağı. Kontrolleri yaptırıp eve geçtik. Başak arabada uyumuştu. Kucağıma alıp odaya götürdüm. Yatağa bırakıp çıkacakken beni kendine çekip dudağıma yapıştı. Bende karşılık verdim.

E: Bu sefer ters oldu. Hep ben seni kendime çekip öperdim ama şimdi sen yaptın.
B: Kocam değilmisin? Yapamaz mıyım? Seni öpmemde bir sorun mu var?
E: Hayır tabikide Başağım istediğin kadar öpe-

Lafım yarım kalmıştı çünkü yine beni kendine çekip öpmeye başladı.

B: İstediğin zaman demicektin ben seni her zaman öpmek istiyorum.
E: Ya kızım yerim! Seni Çok Seviyorum...
B: Seni Çok Seviyorum...

Bu konuşmadan sonra beraber yatıp uyuduk.

Ertesi gün

Başaktan
Sabah erken kalktım. Ve Enesi izlemeye başladım. Bir yarım saat kadar izledikten sonra dayanamadım dudağına bir buse kondurdum. O da hemen uyandı.

E: Başak bana söz ver
B: Ne için Enes?
E: Sen ver
B: Tamam. Söz veriyorum
E: Bundan sonra kavga etsek küssek bile beni öperek uyandıracaksın.
B: Enes yaa bende bir şey sandım. Sen iste ben herşeyi yaparım Aşkım..
E: Aşkım benim. Hadi kahvaltıya inelim.
B: Odunsun Enes!
E: Teşekkür ederim canım.

Sonra üzerimizi değiştirdik. Ve kahvaltıya indik. Yemeğimizi yedik ve biraz dolaşmaya çıktık. Enesin bana sürprizi varmış.

B: Enes nereye gidiyoruz.
E: Gidince görürsün
B: Bari ipucu ver
E: Hmmm. En sevdiğin şey
B: Benim en sevdiğim şey ne ya? Enes ben hafızamı kaybettim.
E: Haa doğru unutmuşum. Çikolata!
B: Yaa Enes! Çok heyecanlıyım!

Enesten
Başağı bir çikolata fabrikasına götürüyorum. Orda kendi çikolataları mızı yapıcaz. 1 saat sonra fabrikaya vardık. İçeri girdik. Başak hala çok heyecanlıydı. Elinden tuttum yürümeye başladık. Beraber çikolata yapmaya başladık. Kalpli, yıldızlı, fıstıklı, fındıklı, daha bir çok çeşit çikolata yaptık. Eve gidip ailelerle birlikte çikolataları yedik. Ve odamıza çıktık. Yatağa yattık.

B: Teşekkürler Enes
E: Neden?
B: Herşey için. Özellikle bu gün için.
E: Rica ederim. Aşkım seni çok seviyorum.
B: Aşkım seni çok seviyorum.

1K 'ya özel upuzun bölüm yazdım.

Nasıl buldunuz?

Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim...

SİZİ ÇOK SEVİYORUM...

İnstagram
@enba943

Zorlu Yolculuk (ENBA) #Wattys2018 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin