GmzliJoon
Yoon So Rim!YoonSoRim
Efendim?GmzliJoon
Bizimkiler parti verecekmiş seninde gelmeni istiyorlar.
Onlara benim yüzümden gelmeyeceğini söyledim ama beni dinlemediler.YoonSoRim
Sorun değil gelirim.Biz artık geçmişte kaldık Joon. Artık bunları sorun edecek birşey yok.!
GmzliJoon
Partide görüşürüz.Yoon So Rim hızla telefonu kenara bırakıp dolabının önüne geçti. Partiye gidecekti ve ne giymesi gerektiğini bilmiyordu. Namjoon için iyi gözükmek istiyordu aslında. Kırmızı, diz kapağının üzerinde ve dekolteli bir elbise seçti. Saçları kısa olduğu için bir miktarını alıp arkada toka ile birleştirdi. Bordo ruj, rimel, highlighter sürdü. Çoktan hazırdı, çantasını da alıp oturma odasına geçti ve telefonunu açtı.
GmzliJoon
Hazır olunca mesaj at seni almaya ben gelirim tabi istersen. Yoksa Tae'yi falan gönderirim.YoonSoRim
Ben hazırım.
Senin alman sorun olmaz.GmzliJoon
Birazdan oradayım.Yoon So Rim, Namjoon'u özlediği için onun almasını istemişti. Partide onun yanına pek yaklaşamayacaktı çünkü. Namjoon Yoon So Rim'e çok acı çektirmesine rağmen hala onu seviyordu ve ondan vazgeçemiyordu. Ama yine de birlikte olmak istemiyordu çünkü acı çekmekten korkuyordu.
Namjoon Yoon So Rim'in cevabına şaşırmıştı. Kalbi heyecan ile atıyordu ama Yoon So Rim'in kalbi böyle hızlı atıyor mu emin değildi Joon. Bilmiyordu ki Yoon So Rim'in kalbide çok hızlı atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nae Se || Knj
Short Story|| Tamamlandı || Rekor __ #2- 방탄소년단 NOT - Nae Se ; Benim Kuşum demek.? Namjoon Texting. ??