13

441 25 0
                                    

Kapıyı açtıktan sonra ikimizde içeri girdik. Bir odaya doğru gidip, oranın da kapısını açtık ve içeri yavaşça girdik. Namjoon'un kucağında yine o kız yatıyordu. Tam gidecekken Yoongi kolumdan tutup içeri girdirdi. Gözlerim çoktan dolmuştu. Namjoon beni görünce şaşırarak bakmaya başladı.

"Uyudu mu?" diye sordu Yoongi.

"Uyudu."

"İyi artık aranızdaki problemi çözün, DaeMin benim dizime yatsın."

Namjoon onu onaylayıp ayağa kalktı. Onun yerine Yoongi geçti. Sonra Namjoon kolumdan tutup beni odadan çıkardı ve başka bir odaya götürdü. Koltuklardan birine ikimizde oturduk.

"Dizimde yatan kişi benim .... kız kardeşim Yoon So Rim. Ve o ne duyabiliyor ne de konuşabiliyor, işaret dili biliyor sadece. Annem bakıyor ona ama arada bende gidiyorum çünkü özlüyorum onu. O gün bana sarıldı ve uyuya kaldı. Bende sıcak olduğu için üzerindeki tişörtü çıkardım. Sonra odaya sen girdin ve olan oldu. Ona küfür ettiğin için ağır geldi ve tokat attım."

Göz yaşlarım akmaya başlamıştı çoktan. Ben nasıl böyle bir hata yaparım, diye kendime kızmaya başladım.

"B-ben özür dilerim Namjoon."

Ona doğru dönüp sarıldım. Çok büyük bir hata yapmıştım ben. Ya beni affetmezse ne yapacaktım?

"Ağlama, sen ağladıkça kalbim parçalanıyor."

"Beni affeder misin?"

"Ben sana hiçbir zaman kırılmadım."

"Seni seviyorum."

"Seni sevmeyi seviyorum."

Nae Se || KnjHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin