7

552 33 0
                                    

GmzliJoon
Geldim.

YoonSoRim
İniyorum.

Hızla aşağı indi kız. Çok heyecanlı hissediyordu. Bina kapısından dışarı çıkınca arabaya yaşlanmış siyah takım elbiseli Joon ile karşılaştı. Joon onu görünce dikleşti ve onu bekledi. Yoon So Rim hızlı adımlar ile onun yanına ulaştı.

"Merhaba."

"Merhaba, geç bakalım."

Joon arabanın kapısını açtı ama Yoon So Rim ona doğru gidip kollarını beline sardı. Kokusunu hissettiği an ağlamaya başladı Yoon So Rim. Joon uzun zamandır bu kokuyu almıyordu ve çok özlemişti, hemen kolları ile sardı onu.

"Bunu unutacağız ama şimdilik böyle durmak istiyorum. Seni özledim..."

"Bende seni özledim."

Bir süre daha sarıldıktan sonra birbirlerinden ayrıldılar. Namjoon Yoon So Rim'in göz yaşlarını silip alnına kısaca bir öpücük kondurdu.

"Ben unutmayacağım sen unutabilirsin."

&

"Ya! Taehyung!!!"

Taehyung Yoon So Rim'i görünce koşarak yanına gitti ve sarıldı. Yoon So Rim'de gülümseyerek ona sarıldı. Diğer üyeler ile de sarıldıktan sonra oturdular.

"Eee neler yaptın Noona?" Diye sordu Jungkook.

"Bu hafta tek bir tane reklam çekimi yapıldı,  haftaya dergiler için çekim yapılacak biraz yoğun olacağım kafa dağıtayım dedim."

"Bizi de yoğun bir hafta bekliyor." diye söze girdi Hoseok.

"Noona, hyung ile ne zaman barışacaksınız?"

Yoon So Rim Tae'nin sorduğu soru ile afalladı. Namjoon ile barışmayı düşünmüyordu..

"Barışmayacağız. Bu konu bir daha açılmasın."

Bu cevaptan sonra herkes sessizleşti. Onları barıştırmak istiyorlardı ama ikisi de inatçıydı.

Nae Se || KnjHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin