12

459 26 2
                                    

1 Ay Sonra

YoonSoRim - Yeni saçlarım ile geri döndüm. Özlediniz mi beni?? Ben sizi çok özledim ♡

♡ 3.219.978

D- Noona saçların çok güzel olmuş. Seni çok özledik. Yeni saçlarının yanında birde şarkıların vardır umarım. 1 aydır yeni şarkını bekliyoruz.

A- Hoşgeldin unni. Seni çok özledik! Saçların çok güzel olmuş.

Q- Tipsiz!

y- Soktuğum @Q 

u- Saçların ateş ediyor unni!

Kimtae - Hoşgeldin noona! Şirkette misin? Yanına gelmek istiyorum. @yoonsorim

t- Bende senin yanına gelmek istiyorum ne yapsak kiii??? @KimTae

e- Sen istedin diye gelecekti zaten @t

YoonSoRim - Beni pratik odasında bekleyin Pd'nim ile geleceğiz. @KimTae

KimJin - Bekliyoruz canım. @YoonSoRim

Kakaotalk Grup Konuşması

Yoon So Rim
Pratik odasında mısınız?

Jimin
Evet noona seni bekliyoruz.

Yoon So Rim
Geliyorum.

Onları daha fazla bekletmemek için hızlandı. Pratik odasının önüne gelince yavaşça kapı kolunu indirip içeri girdim. Beni görmeleri ile Maknae line üzerime atladı resmen.

"Hoşgeldin noona."

"Hoşbuldum Kookiee."

"Seni çok özledik."

"Bende sizi özledim TaeHyung."

Onlardan ayrılıp diğerleri ile tek tek sarıldım. Namjoon ortalıklarda yoktu. Yere oturup neler yaptığımı anlattım, sonra hepimiz telefonları çıkarıp uğraşmaya başladık. Namjoon'un kakaotalk'tan ismini bulup tıkladım.

Yoon So Rim
Nerdesin?

Namjoon
İşlerim vardı, dışarı çıkmak zorunda kaldım kusura bakma. Bugün yanına gelemeyebilirim, durumlar karışık.

Yoon So Rim
Anladım. Yine o kızın yanındasın değil mi?

Namjoon
Evet.

Yoongi telefonuna gelen mesaj ile ayağa kalktı ve hızla çıktı. Bende diğerlerine görüşürüz diye hızla çıktım. Yoongi'yi takip etmeye başladım. O arabasına binince bende kendi arabama bindim. Aramızda mesafe bırakarak onu takip ettim.

En son beyaz bir binanın önüne gelince Yoongi arabayı hızla durdurdu. Arabadan hızla indi ve binaya yürüdü. Bende onu takip ettim ve binaya girdik.

"Yoon So Rim beni takip etmekle hata yaptın ama takip etmeye devam et.  Namjoon'a yaptığın yanlışı bugün anlayacaksın."

Yoongi beni fark etmişti. Umursamayıp yürümeye devam ettim. Bir kapıya gelince, Yoongi cebinden anahtar çıkardı ve kapıyı açtı.



Nae Se || KnjHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin