9

457 28 0
                                    

Kakaotalk Grup Konuşması;

Jimin
Selam! Haberleri gördün mü Noona? Ne yapacaksınız? Yoksa gerçekten barıştınız mı? 

Yoon So Rim
Saçmalama Jimin! Barışmadık.

Sadece ona son kez sarılmak istediğimi söyledim. Sarıldık. Sonra o beni alnımdan öptü. Ben herşeyi unutacağımı ve sadece arkadaş kalacağımız söyledim.

TaeHyung
Aslında sevgili haberlerini doğrulamak daha mantıklı olur. Şuan siz ne açıklama yaparsanız yapın kimse inanmayacaktır çünkü sarılıp öpüşmüşsünüz. Haksız mıyım???

Yoongi
Kırk yılda bir kez aklını kullandı. TaeHyung bence haklı. İlişkinizi onaylamanız daha mantıklı olur.

Yoon So Rim
Siz delirdiniz mi?
Namjoon beni defalarca aldattı, tatile gittiğimiz de bile beni hiç bilmediğim bir yerde sırf bir kız için orada bırakıp gitti. Sonra onları beraber yakaladığım zaman bana bağırıp çağırdı ve 'tokat' attı. Şimdi onunla sevgili rolü mü yapmamı istiyorsunuz??? Onunla arkadaş olduğuma şükür edin. Sırf sizin hatrınız için arkadaş oldum onunla.

Hoseok
Hiç birşey bilmiyorsun!

Namjoon
Sakın birşey anlatmayın!
Yoon So Rim haklısın ben hatalıyım bu konuyu burda kapatalım. Ben şirket ile konuşurum sen merak etme.

Yoon So Rim
Halledersen çok sevinirim.
Görüşmek üzere.

TaeHyung
Boş boşuna ayrı kalıyorsunuz!
Birbirinizi sevdiğiniz o kadar belli ki! Ama elimizden birşey gelmiyor işte. Görüşmek üzere.

Nae Se || KnjHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin