Puhi (Haru)
Nagyon rég nem találkoztunk Zselykével és Bömbi-tannal. Olyan hirtelen viszont egy gyilkos játékban találkoztunk. Mi Bogival csak a SAO megjelenése előtt két héttel jöttünk Japánba. Bogi a Matsumoto Tsukiko nevet választotta, míg én a Saito Haru mellett döntöttem.
Amikor beléptünk a játékba és Kayaba kijelentette, hogy ez egy halálos játék, Bogival halálra rémültünk, de megszoktuk. Az emberek egy része öngyilkos lett, de ez teljesen értelmetlen. Minek gondolják azt, hogy esélytelen a kijutás? Inkább harcolnának... De ez nem az én bajom. Az első hét után Bogi bemutatott engem Lukas-nak, akielőször nem volt szimpatikus, de egyre jobban kijövök vele. Még veszekszünk, de szoktam a barátaimmal.
Most itt állunk öten, egy szobában és régi barátaink itt vannak előttünk. Ráadásul minket kerestek. Igazából meg sem lepődöm, hogy megvették a játékot. Zselyke mindig is egy antiszociális kocka volt, aki a szociális média rabja volt (khmm Wattpad khmm). Biztos Bömbit is ő vette rá, hogy játsszon. Másfél év után először láttuk egymást. Igazából jó érzés újból előttük állni, még, ha ez egy virtuális világ is.
-És mi a ti játékos nevetek?-tette fel Bogi a kérdést.
-Majdnem elfelejtettem-kapott észbe Bömbi-Engem itt hívjatok Alicia-nak, őt pedig Sarah-nak.
-Christina és Puhi-mondta Bogi.
-Hívhatlak attól még B-chan-nak?-kérdezte könyörgő szemekkel Zse.. Sarah.
-Legyen-forgatta a szemeit Christina vagy Bogi vagy Tsukiko... fene se tudja ezt számon tartani...
-Ezaz!
-Nyughass már idióta!-rivalltam rá Sarah-ra. Egyből befogta. Túl jól ismert, elvégre sok ideig voltunk barátok. Tudta, hogy, ha nem ketten vagyunk erőszakosabb tudok vele lenni. Így mondjuk kordában lehet tartani.-És te hány éves vagy?-kérdezte Alicia Lukas-hoz fordulva. Eleinte nem értette a kérdést, de beletörődött, így elmondta.
-Májusban lettem 13, de miért érdekel?-felelte a szőke fiú.
-Meh...-hallottam halkan Sarah irányából. El is felejtettem, hogy egyszer osztálykiránduláson kialakítottun egy szoba rendszert, hogy ki kicsoda. Bömbi volt a bölcs, én az okos, ő a rangidős, Boginak pedig megváltoztattuk, mert kicsit gonosz volt, így ő most az önvédelmi oktató. Biztos depressziós, mert ez a srác kb 1 hónappal idősebb most nála.
-Még mindig tartod azt a hülye rendszert?-röhögtem el magamat.
-Én.. én nem, csak...-teljesen elvörösödött és éreztem, hogy mindjárt előtörnek tsundere hajlamai-BAKA!-üvöltött le. Tudtam. Sosem fog megváltozni.
-Ne. Legyél. Tsundere-monda neki Bogi.
-Nem vagyok tsundere!!!-vörösödött el még jobban.
-Dehogynem-estem majdnem a padlóra a röhögéstől. Alicia tartott engem, hogy el ne essek. Amikor abbahagytam, egy könycseppet töröltem ki a szememből. Lukas semmit sem értett ebből az egészből, de ő is jól szórakozott.-Mi a gond?-kérdezte egy értetlen mosollyal a fiú.
-Hosszú sztori, de egyszerűen annyi a baja, hogy idősebb vagy nála-válaszoltuk hárman, Sarah-t leszámítva.
-És ez miért gond?
-Ez a hosszú sztori.
-Mindent értek... Ezért vannak tsundere hajlamai?-amint kimondta, Christina és Alicia lefogták Sarah-t, hogy véletlenül se ölhesse meg az ártatlan srácot.
-Engedjetek el! Hadd öljem meg!-kiáltozott. Ekkor Christina átadta nekem a bal karját és hátulról felemelte. Kivitte a házból, hogy megnyugtassa, miközben mi Alicia-val bent magyaráztuk meg Lukas-nak a történteket. Már érezte, hogy nem csak az én közelemben kell vigyáznia a szájára.Pár perccel később bejött Christina, a már kevésbé vörös nyugodtnak alig mondható Sarah-val. Sarah még egy gyilkos pillantást vetett a szerencsétlen fiúra. Mi Alicia-val egy "sok sikert..." mosollyal gyászoltuk, a már halottnak mondható srácot. Szerencsére a csöndet Alicia törte meg.
-Alapítsunk egy céhet! Persze előtte elmondom, hogy, ha zavar az, ha csalókkal vgytok együtt, akkor szerintem már most itt van a búcsú ideje.
-Ti is csalók vagytok?-kérdezett rá Christina. A szemei felcsillantak, hogy nem mi vagyunk az egyetlenek.
-Igen-felelte Alicia egy ártatlan és kedves mosollyal. Senki nem mondja ki, mert egyből megöli az illetőt, de ilyenkor olyan cuki tud lenni.
-Aww! Alicia wa totemo kawaii desu (Alicia olyan aranyos vagy)!-Sarah odament és megölelte Alicia-t. Christina-val egymásra néztünk, majd vissza. Már vártuk, hogy mikor öli meg Alicia a weeaboo barátnőnket. De csak ült és nézett. Egy izma sem mozdult meg. Christina-val megint egymásra szegeztük a tekintetünk, majd meglepetésünkre a két barátunk megölelték egymást. Ahogy látszott, Sarah is ki volt egy kicsit akadva. Egyikünk sem számított erre a reakcióra.
-Első és utolsó alkalom, te idióta. Jegyezd meg!-az ölelés átment egy kevésbé barátságos szorításba.
-Megjegyeztem!-ordította el magát félelemmel telve Sarah. Alicia elengedte, majd miközben Sarah levegőért kapkodott, egy szadista vigyort vett fel.
-Visszatérve a csalásokhoz-kezdte el Lukas, amitől mindenki lenyuodott.
-Igaz is-kaptunk észbe.
-Kezdjétek ti-adta át az elsőbbséget Christina.
-Nekem maximum szintem van, annak, aki meg a földön traumázik, hogy majdnem kiszorítottam belőle a szuszt, semmilyen entitás, item-eket beleértve nem tudja megsebezni.
-Én a kimaxolt gyorsaságnál is gyorsabban futok, Puhinak valamilyen farkas cucca van, hogy jó az orra, a látása ÉS NEM ESZIK MÁST, CSAK HÚST!-emelte ki mérgesen az utolsó részt Christina-Lukas pedig rengeteg csaló kódot tud, mint pl. pénz, kaja, HP, különleges kardforgató képességek, stb...-Csak egy kérdés... tudja valaki, hogy hogy kell céhet csinálni?-tette fel a kérdést Lukas. Egymásra néztünk, mert ennek nem néztünk utána. Végül Sarah felállt a földről és egy öntelt grimasszal kijelentette, hogy ő tudja. Mindent megcsinált, de...
-Mi legyen a céh neve és ikonja?-kérdezte.
-Valami jó kell, ami hősiesen hangzik. Tisztázzuk, hogy nem akarunk rosszért csalni és csak jóra haszáljuk-magyaráztam.
-Mit szólnátok, ,,Az Igazság Arany Keresztje" névhez?-állt elő az ötlettel Alicia-röviden: Arany Kereszt.
-Én benne vagyok-nézett fel Sarah. Mindenki bólintott. Így született meg a kis öt tagú céhünk...
YOU ARE READING
SAO - Csapdában ragadva - Sword Art Online fanfiction
FanfictionA történet a Sword Art Online cselekményeivel egy időben játszódik. A GGO-s változatát @Eszter8 (Bömbi-tan~) írja (az ez után a történet után játszódik). 2022 november 6-án Kayaba Akihiko bezárt 10.000 embert egy virtuális valóságba. Főhőseink: Saku...