Riko (Alicia)
Visszamentünk a városba, miután megküzdöttünk egy szörnnyel. Nem tudom, hogy kik lehettek azok a csuklyás alakok, de meg szeretném őket keresni. Mai is biztos ezt szeretné, elvégre túl jól ismerem ahhoz, hogy tudjam, mire gondol.
-Szerinted megtaláljuk őket?-kérdeztem.
-Kiket?
-Hát azokat a csuklyás alakokat.
-Remélem-vette fel ártatlan mosolyát.
-Kezdjük el keresni őket és majd talán megtaláljuk mind a hármukat.
-Egyetértek...Az utcákat jártuk, fel-alá járkáltunk, hogy megtaláljuk azokat a rejtélyes alakokat. Két órán keresztül bolyongtunk az utcákon, míg meg nem untuk. Egy kis fogadóba mentünk, ahol kivettünk egy szobát és előtte még ittunk egy kicsit. Iszogatás közben körbekérdeztünk minden jelenlévőt, hátha láttak három gyanús alakot. Éppen a fiú vendégekhez értünk volna, amikor...
-Sarah!
-Igen?
-Nekem ez nem megy... nem fogok fiúkhoz beszélni-jelentettem ki makacsan.
-Nem mered...
-De... TE MENJ ODA KÉRLEK!!
-De nekem sem megy egyedül!
-Én egy antiszoc otaku vagyok, aki nem szokott fiúkkal beszélgetni.
-Bezzeg ilyenkor jól jön neked, ha az vagy... nem, mintha én nem lennék az...
-Légyszi! Nekem nem volt olyan sok srác haverom a való életbeeeen!
-Rendben...
-EZAZ!!Odament egy asztalhoz, ahol csak fiúk voltak. Oldalra biccentette a fejét, hátra tette a kezét, majd egy naív hangon megszólalt:
-Sziasztok! Én és a barátom három csuklyás alakot keresünk. Az egyikükön kék, a másikon narancs, a harmadikon bordó volt. Nem láttátok őket?
-Szia cica! Nem, nem láttam őket, de a barátoddal eléggé jól néztek ki. Mit szólnátok, ha...
-Valaki más?-kérdezte aggódva Mai. Csak én láttam, hogy majd szétvetette az ideg. Nem jó ilyenkor veszekedésbe kezdeni vele.
-Én lehet, hogy láttam őket-szólalt meg egy félénk hang a háttérben. Egy alacsony, szőke, barna szemű fiú szólalt meg. Legfeljebb egy évvel lehetett nálunk idősebb.
-Tényleg?-csillant fel Mai szeme. Közelebb ment hozzá és eltolta az asztalnál ülő másik srácot.
-Igen. A város közepén van egy ennél kicsivel kisebb fogadó. Oda mentek be. Nem tudom, hogy ott vannak-e még, de valószínű, hogy ott töltik az éjszakát.
-Köszönjük szépen!-nyújtotta felé a kezét Mai, de a másik srác megfogta és majdnem megcsókolta (mármint a kezét). Mai gyorsan kirántotta és a legkomolyabb arcát felöltve, ököllel beleütött a srác hasába.Felmentünk az emeletre és lefeküdtünk aludni. Holnap korán kell kelnünk, hogy megtaláljuk azt a hármat.
Másnap reggel nagyon korán elhagytuk a szállásunk. Bementünk a város közepére, ahol az állítólagos fogadó volt. Futottunk, hogy hamar odaérjünk a megadott helyre. Nagyon hamar odaértünk. Beléptünk az ajtón, majd egy kedves hangú lány játékos fogadott minket. A pult mögött várta a vendégeket.
-Miben segíthetek?-kérdezte egy óriási mosollyal az ajkán.
-Három csuklyás alakot keresünk, akik elvileg itt szálltak meg. Tudja, hogy kikről beszélünk?-kérdeztem a recepciós lányt.
-Igen, tudom, hogy kikről beszélnek. Sajnálom, de ők már elmentek-nevetett fel kínosan.
-Azt nem tudja, hogy hova mentek?-próbálkozott Mai.
-Sajnos nem.
-Értjük. Köszönjük a segítséget! Elnézést a zavarásért...-lehajtott fejjel mentünk ki az épületből. Senki sem tudja, hogy hová mehettek. Ez nagyon zavart.Ezen a napon is körbejártuk a várost, de semmi. Nem tudtunk meg egy csipetnyi információt sem.
Egy hét telt el és reménytelennek tűnt, hogy megtaláljuk őket. Lehet, hogy már meg is haltak. Ezen a napon is keresni fogjuk őket. Két hete kezdődött el ez a gyilkos játék és semmit sem tudtunk eddig tenni. Semmit.
Ma lett volna az első szint kitisztításának megbeszélése. Elmentünk rá, de semmi érdekeset nem tanultunk. Az első szint. Végre a következő szintre juthatunk. Egy lépéssel közelebb a százhoz.
Elmentünk az első szint vezérének termébe. Utolsó erőnkig harcoltunk és olyan is volt, aki meghalt. Egy rejtélyes játékos is volt. A neve Kirito. Egy béta tesztelő, aki nagyon tehetséges és megszerezte a ritka itemet, amit Éjfél köpeny néven ismerünk. Egy béta tesztelő, aki eljátssza, hogy egy csaló. Egy beater, amit a béta tesztelő (beta tester) és a csaló (cheater) szavakból raktak össze.
Ezek után, hogy nem haltunk meg ebben a kalandban, egy jól megérdemelt pihenés vette kezdetét. Elmentünk a legközelebbi fogadóba és vettünk egy-egy korsóval. Már nagyon fáradt voltam, ezért a szobámba mentem. Az ablakból néztem az utcát, amikor megpillantottam valakit. A három csuklyás közül az egyiket.
ESTÁS LEYENDO
SAO - Csapdában ragadva - Sword Art Online fanfiction
FanficA történet a Sword Art Online cselekményeivel egy időben játszódik. A GGO-s változatát @Eszter8 (Bömbi-tan~) írja (az ez után a történet után játszódik). 2022 november 6-án Kayaba Akihiko bezárt 10.000 embert egy virtuális valóságba. Főhőseink: Saku...