- Ken's POV -
Τίναξε τα μαλλιά της μέσα στην μούρη μου και πήρε θέση στην κορυφή του βράχου.
Με έναν πηδο βρέθηκε στον αέρα και έπειτα στο νερό δίχως να το ταράξει καθόλου.
Όλοι στην τσακαλοπαρεα χειροκροτούσαν και φώναζαν.
Η Cristi με κοιτούσε με ένα υπεροπτικό βλέμμα σαν να μου έλεγε:
Φάτα μαλάκα!
Απεστρεψα το βλέμμα μου από το δικό της και κοίταξα τον νερό και έπειτα το ρολόι μου.
Πάνω απο μισό λεπτό είχε περάσει και δεν είχε βγει ακόμα στην επιφάνεια.
Τα νερά όσο καθαρά και αν ήταν δεν μου επέτρεπαν να δω μέχρι τον πάτο.
Οι υπόλοιποι έδειχναν να αντηχούν και εκείνοι. Όλοι εκτός από την Cristi. Δεν υπήρχε ίχνος αγωνίας στο πρόσωπο της.
Μονάχα εκείνο το χαμόγελο που με τρόμαζε πάντα σχεδόν.
- Έχει περάσει πολλή ώρα!" Φώναξε τρομαγμένη η Ράνια.
- Ναι... Πάνε να την βρεις." Μου φώναξε ο Κώστας και αγανακτισμένος έβγαλα την υγρή κίτρινη μπλούζα μου και τα μαύρα γυαλιά μου και τα πέταξα στην καρέκλα μου.
Ο φωτεινός ήλιος με τύφλωσε μα ξεκίνησα να περπατάω προς την άκρη του χαμηλού βράχου και αμέσως βούτηξα μέσα.
Αμέσως ανέβηκα στην επιφάνεια για αν πάρω μια βαθιά ανάσα και ξαναμπήκα κάτω από το νερό.
Άνοιξα τα μάτια μου και το θόλο τοπίο του βυθού ξεπρόβαλε μπροστά μου.
Διακρινα μια φιγούρα στον πάτο και αφού ξαναπήγα μια μεγάλη ανάσα ξεκίνησα να κολυμπάω γρήγορα προς τα εκεί, χτυπώντας γρήγορα τα πόδια μου.
Έπιασα την λεπτή μέση της στα χέρια μου και κολύμπησα προς το φως.
Έβγαλα το κεφάλι μου από το νερό και πήρα πολλές και γρήγορες ανάσες κρατωντας την ακόμα.
Τότε εκείνη άρχισε να χτυπιέται στην αγκαλιά μου και να με σπρώχνει μακριά της.
- Πας καλά παιδί μου?" Φώναξε και οι υπόλοιποι μαζεύτηκαν από πάνω μας για να δουν τι είχε συμβεί.
Πρόσεξα για μια στιγμή την Cristi.
Είχε σκάσει στα γέλια.
- Μαλακισμενη..." Μουρμουρησα και το χέρι της κοπέλας απέναντι μου έσκασε με φορά στο μάγουλο μου.
YOU ARE READING
BAYWATCH
Romance|•~NeW~•| 🏄His eyes were as blue and us dangerous as the sea. You could drown only by looking at them🏄 - Μα κόντεψε να πνίγει εχθές και εσύ θέλεις να την κάνεις ναυαγοσωστρια?" - Έλα τώρα Ken... Είναι καινούργια στο νησί και δεν ήξερε για το κύμα...