- Cassie's POV -
Δεν ήρθε.
Όλο το βράδυ έμεινα ξάγρυπνη στην πορτα να τον περιμένω και αυτός δεν ήρθε.
Πόσο πεισματάρης θεέ μου.
Και όλο το βράδυ έριχνε καρέκλες έξω.
Πώς γίνεται να μην έχεις σπίτι? Ακόμα και εγώ που παραλίγο να χρειαστεί να αλλάξω πολιτεία για να είμαι κοντά στον πατέρα μου, κατάφερα να μείνω με την κολλητή μου.
Έπρεπε να είχα κάνει κάτι. Να είχα πάει να κάτσω μαζί του στην βροχή, μέχρι να έρθει μαζί μου.
Μια ακόμα και αν δεν ερχόταν, δεν θα με χαλούσε να κάτσω μαζί του εκεί, κοιτάζοντας στα γαλάζια μάτια του, που γυαλιζαν στο μισοσκόταδο λες και ήταν σμαράγδια από πολύτιμο στενά πριγκίπισσας από την Βαρσοβία τον 15ο αιων-
Οουοουοου.
Οουυ.
Ήρεμα με τις περιγραφές Cass.
Θα πονέσει το κεφάλι σου.
Σκευτηκα και τοτε μια τσιριδα ακούστηκε από το σώμα μου.
Η Cristi, ηρθε τρέχοντας στο μικροσκοπικό σαλόνι πιάνοντας τον αυχένα της.
- Αν το ξανακάνεις αυτό μα τον Θεό θα σε σκοτώσω!" Φώναξε και μου πέταξε ένα μαξιλάρι από το καναπέ δίπλα της.
- Και τι έκανα δηλαδή?" Αναρωτήθηκα και της πέταξα το μαξιλάρι πίσω πετυχενοντας την στην κοιλιά και εκείνη δίπλωσε.
Ήταν χοντρό μαξιλάρι.
- Σταμάτα να εξαφανίζεσαι!" Φώναξε ξανά και το μαξιλάρι αυτήν την φορά με βρήκε στο κεφάλι με αποτέλεσμα να πέσω στο πάτωμα.
Τότε μόνο πρόσεξα ένα κίτρινο χαρτάκι κάτω από την πόρτα.
Όσο ήμουν ακόμα ξαπλωμένη στο πάτωμα, το τράβηξα και το ξεδίπλωσα.
__________________________________
Ζητούνται εθελοντές!
Δεν έχεις τι να κάνεις με τον ελεύθερο χρόνο σου?
Έλα να μας βρεις στην ακτή κονατ στο λιμάνι και θα γεμίσουμε όλα τα κενά σου.
Τα μόνα προσόντα που χρειάζεται να διαθέτεις, είναι να ξέρεις κολύμπι, και αν έχεις ένα όμορφο σώμα.
Έλα σήμερα στα δοκιμαστικά για τους βοηθούς-μαθητευομενους ναυαγοσώστες.
YOU ARE READING
BAYWATCH
Romance|•~NeW~•| 🏄His eyes were as blue and us dangerous as the sea. You could drown only by looking at them🏄 - Μα κόντεψε να πνίγει εχθές και εσύ θέλεις να την κάνεις ναυαγοσωστρια?" - Έλα τώρα Ken... Είναι καινούργια στο νησί και δεν ήξερε για το κύμα...