- Κοίτα σόρρυ για πριν, αλλά μπορώ να μείνω εδώ για λίγο?"
ΝΑΙ!
Κάτσε τι?
ΝΑΙ!!!
ΣΚΆΣΕ.
Ο ΝΑΙ!!!
- Ναι! Εννοώ όχι! Ξέχασε το!" Του φώναξα και κρύφτηκα λίγο ακόμα πίσω από τα μαξιλάρια.
- Έλα τώρα... Θα βρέξει και απόψε. Και χθες μου είπες πως μπορώ να έρθω να μείνω εδώ..." Αποκρίθηκε και έμεινα για λίγο σκεφτικη.
- Ναι αλλά αυτό ήταν πριν ορμιξεις στα χείλη μου βλάκα!" Φώναξα και άφησε την βαλίτσα του να πέσει στο πάτωμα.
Έκλεισε την πόρτα με δύναμη και ξεκίνησε να με πλησιάζει με αργά βήματα.
Όταν επιτέλους βρέθηκε μπροστά μου, πέταξε τα μαξιλάρια που με 'εκρυβαν' από πάνω μου στο πάτωμα.
Κάθησε δίπλα μου και έβαλε το χέρι του στο γυμνό μπούτι μου.
- Δηλαδή θέλεις να μου πεις πως δεν σου άρεσε?" Με ρώτησε με την αισθησιακή φωνή του και αμέσως ανατριχιασα.
- Εγώ δεν ξέρω για ποιο πράγμα μιλάς." Είπα σοβαρή και τίναξα το απαλό χέρι του από πάνω μου.
- Ωραία λοιπόν. Τότε δεν θα σε πείραζε να σου θυμίσω τι έγινε πριν από λίγο." Ξεκίνησε να πλησιάζει περισσότερο το πρόσωπο μου με το δικό του.
Όταν φτάσαμε σε απόσταση αναπνοής έκλεισα τα μάτια μου μια αμεσως τα χείλη του ηρθαβ σε επαφή με τα δικά μου.
Αυτή την φορά το φίλη ήταν πιο αργό και ίσως πιο ζεστό από το προηγούμενο.
Με τράβηξε πάνω στα πόδια του και συνέχισε να με φιλάει μέχρι που σταματήσαμε Γιάννα βρούμε και οι δύο τις ανάσες μας.
- Μετά από αυτό, μην σου περάσει η ιδέα από το μυαλό ότι μου αρέσεις." Ψιθύρισε στο αυτί μου και κοκκινησα ελάχιστα.
Ίσως και να απογοητευτικά λίγο.
- Μπορείς να μείνεις μαζί μας." Είπε μέσα από τα δόντια μου και ένα στραβό χαμόγελο εμφανίστηκε στο σιμετρικο πρόσωπο του.
Δεν θέλω να νομίζει πως είμαι τόσο εύκολη ώστε να με εξαγοράσει με ένα φιλί μα τον λυπάμαι νανοω την αλήθεια.
Είναι μόνος του και έκανε επίσης άστεγος. Μόνο κάποιος άκαρδος θα τον άφηνε στον δρόμο.
- Χαίρομαι που θα έχω δύο κούκλες συγκατοίκους." Ανακοίνωσε και πέταξε τον μεγάλο σακο του πίσω από τον καναπέ.
YOU ARE READING
BAYWATCH
Romance|•~NeW~•| 🏄His eyes were as blue and us dangerous as the sea. You could drown only by looking at them🏄 - Μα κόντεψε να πνίγει εχθές και εσύ θέλεις να την κάνεις ναυαγοσωστρια?" - Έλα τώρα Ken... Είναι καινούργια στο νησί και δεν ήξερε για το κύμα...