Ważna informacja!!! Przeczytajcie!!

215 11 6
                                    

Kochani. Jak zapewne zauważyliście nic nie dodaje na wattpad. Jest to spowodowane tym, że ostatnio dużo się w moim życiu dzieje. Praca i problemy prywatne. Poza tym... Chciałabym spróbować swoich sił w czymś większym. Jestem wam bardzo wdzięczna, że jesteście ze mną. Że mnie wspieracie i czytacie moje marne książki. Kocham was najbardziej na świecie. Jesteście dla mnie bardzo ważni. Bez was przecież nie byłabym pisarką za którą się uważam. Wiem, że dużo mi jeszcze brakuje, że jestem niedoświadczona. Że muszę popracować nad pisownią. Ale dalej ze mną jesteście. Piszecie komentarze (Które są nikłe) i dodajecie mi otuchy, gdy myślę, że jestem kijowa. Jesteście kochani i bardzo was kocham. Ale na prawdę nie wiem kiedy wrócę i coś napisze. W jednej z książek całość mi się usunęła, którą miałam już w zapasie napisaną. Teraz myślę nad napisaniem i wydaniem jakieś książki. Wiem, czcze marzenie. Ale, kto powiedział, ze nie można marzyć i dążyć do ich spełnienia? Ja właśnie chce dążyć do tego. Parę osób powiedziało mi, że moja opowieść jest dobra i możliwe, że najlepsza jaką kiedykolwiek napisałam. Jeśli będziecie chcieli będę mogła dodać na którąś z książek jej fragment. Wtedy sami będziecie mogli ocenić moją pracę. Bardzo zależy mi na waszej opinii. Jesteście dla mnie taką rodziną wattpadową. No bo, w końcu łączy nas coś wspólnego.. Miłość do pisania i czytania, prawda? Kochani. To co tutaj pisze nie jest moim pożegnaniem. A bardziej. Obiecaniem, że jeszcze wrócę. Chce się skupić na tamtej opowieści. Zrozumcie mnie. Może to być dla mnie wielki przełom w pisarstwie. Piszę od małego. Wymyślam historię i je opisuję. Moje początki były tragiczne. Pisałam w zeszycie. Nie miało to żadnego składu, ani ładu. Widzę swój rozwój jaki dokonałam na przełomie lat pisania. Dla mnie pisanie jest ucieczką od trudów życia. Każdy z nas ma swój sposób na rozładowanie stresu lub ucieczką od czegoś co nas przerasta. Dla mnie takim czymś jest pisanie. Kochani. Proszę was o jedno. Bądźcie ze mną na zawsze. W wattpadowej części jak i tej papierkowej. Jeśli w końcu uda mi się wydać moją własną książkę, będzie to dla mnie wielkie wydarzenie. Spełnienie marzeń z dzieciństwa. Trzymajcie proszę za mnie kciuki. Jest to dla mnie bardzo ważne. Jeśli jesteście ciekawi, tak jak mówiłam, mogę wam dać fragment opowiadania. Ale musicie napisać komentarz, że chcecie. Zostawcie coś od siebie dla mnie. Jeden mały komentarz, dla was to nic, dla mnie BARDZO DUŻO. Jeśli wydawnictwo zainteresuje się moją książką, którą wyślę do nich napiszę wam informację o niej i czy będzie wydana i gdzie będziecie mogli ją dostać. Zostańcie ze mną nawet w prawdziwym życiu. Mam nadzieję, że moja nowa książka wam się spodoba i wciągnie do siebie. Dziękuję bardzo za uwagę. Wrócę do was po skończeniu " Miłość pełna kolców".

Wybaczcie, że takie chaotyczne, ale mam okres.. Gomene.. 

Diabolik Lovers | Tygrysie oczyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz