"Hadi ama hyung!"
"Siz ikiniz doymak nedir bilmez misiniz?"
Jimin üzgün bir şekilde bakışlarını önüne çevirdi. Hoseok onun üzüldüğünü anlamış olsa ki büyük genci tekrar ikna etmeye çalıştı.
"Hadi hyung.. Bir daha ne zaman dışarı çıkacağız ki? Ne olur dışarıda yesek?"
"İstemiyorum." Yoongi umursamaz bir şekilde yerinden kalktı "Ben lavaboya geçiyorum. Siz de toparlanın. Eve gidelim."
İki genç de anlamsız bakışlarla birbirlerine baktıklarında Hoseok Jimin'e gülümsemeye çalıştı.
"Hyungu biliyorsun Jiminah.. Kafana takma. Biz sonra seninle gideriz, olmaz mı?"
Jimin karşısındakine gülümsedi.
Biliyordu.
Yoongi'yi tanıyordu.
O böyleydi.
-
Sarı saçlı genç ellerini yıkadıktan sonra yüzüne biraz su çarptı. Yorgun hissediyordu. Neden onu sürekli yorucu şeyler yapmak için zorluyorlardı? Kağıt havlu makinesine doğru ilerledi ve elini salladı.
Kağıt havlu gelmiyordu.
Sinirli bir şekilde yeniden elini salladı.
Makine çalıştığında gözlerini yorgun bir şekilde kapatıp havluyu kopardı ve ellerini kurularken aniden arkasında beliren adamı gördüğünde korku ile irkildi ve gözlerini kaçırarak söylendi.
"Beni korkuttunuz."
"Ne zaman akıllanacaksın?"
"N-ne?"
Yoongi 'bana mı dediniz?' manalı anlamsız bakışları ile adama bakarken, karşısında duran orta yaşlardaki adam güldü.
"İnsanları mutsuz ediyorsun."
"Siz kimsiniz?"
Yoongi sinirlenmeye başladığını hissediyordu.
"Sadece ders vermesi gereken biri."
"Ders vermek derken.. beni mi kastediyorsun?"
Orta yaşlardaki adam karşısındakinin agresif tavrını gördüğünde umutsuzca yüzüne bir hüzün büründürdü.
Sanırım bunu yapması gerekecekti.
O verilen şansları pek de iyi kullanabilen biri değildi.
"Şimdi beni iyi dinle genç adam.."
Yoongi karşısındakinin elinde beliren kedi tasmasını gördüğünde gözleri fal taşı gibi açılmıştı.
"S-sen.."
"Bir görevin var, kedi çocuk."
-
Evet.. Bu hikaye kısa bir hikaye olup, birkaç bölümden oluşacaktır.
Bu hikaye için bende ilham oluşturan şahıs olan redmoonss hanıma bu hikayeyi hediye eder; sevgilerimi, saygılarımı, öpücüklerimi yollarım ~
Evet evet.. Yine dayanamadım..
Oy vermeyi unutmayın:3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitty Boy ~ Yoongi √
FanfictionElini çeker misin canım? Tüylerim bozuluyor.. -Yoongi Başlangıç: 15.07.2018