2 - "Cezalısın Min Yoongi"

749 66 44
                                    

"B-benden.. uzak dur."

Yoongi lavaboya yapışmış bir şekilde karşısındakine bakarken adam sakin ses tonuyla konuşmaya devam etti.

"Cezalısın Min Yoongi. Sınıfta kaldın." Orta yaşlardaki adam parmağı ile tasmayı havaya kaldırdı "Cezandan kurtulmak için tek şansın var."

Yoongi sesli bir şekilde yutkundu.

Neler olduğunu anlayamıyordu.

Kalbi hiç olmadığı kadar hızlı çarpıyordu.

"Bana hiçbir şey yapamazsın. B-buna hakkın yok."

Orta yaşlardaki adam karşısındakinin tavrı ile kaşlarını havaya kaldırdı.

"Sen hiç geri adım atmaz mısın?"

Yoongi karşısındakini elini hareket ettirdiğini gördü.

Son hatırladığı şey buyken başının ciddi derecede döndüğünü hissetti. 

Ne kadar zaman geçmişti?

Midesi bulanıyordu.

Görüş alanı gittikçe genişlerken kendisine üstten bakan adamı gördü ve irkildi.

"S-sen.."

"Üzgünüm kedi çocuk.." Orta yaşlardaki adam karşısında duran kişiye doğru eğildi "Bir süre cezalısın."

"N-nasıl?"

Yoongi hala her şeyin bir rüya olduğunu düşünürken adam açıklamaya başladı.

"Kendini ve etrafındakileri mutsuz etmek senin için bir alışkanlık olmuş. Üzgünüm ama.. Yalnızca üç günün var Yoongi. Üç gün sonunda birini mutlu etmen, onun hayatını güzelleştirmen lazım. Bencil bir adam olmaya devam etmek istiyorsan.. Hayatını patilerin üzerinde geçirmek zorunda kalırsın.."

Yoongi şaşkın bir halde başını yere eğdi ve parlak fayanslardaki yansımasına baktı. Bulanık yansımada görünen yüz başının dönmesine sebep olmaktaydı.

"Olamaz.."

Evet.

O tam da düşündüğü gibi..

Bir kediydi.

-

Evet.. Açıklama kısmını geçtiğimize göre..

Artık olaya girebilirim.  :3

Kitty Boy ~ Yoongi √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin