Yoongi sarsıldığını hissettiğinde irkilerek doğruldu.
Soo yanında uyuyordu.
Karanlık olan odaya rağmen bunu rahatça görebiliyordu.
Kedi gözlerinin oldukça keskin olduğunu söylese kendini övmüş olmazdı doğrusu.
Bir saniye..
Bu tıkırtı sesi..
Tabi ya..
Uyanmasının sebebi buydu.
Kulakları sesin geldiği yöne doğru döndü.
İçerde kesinlikle biri vardı.
Cesur kedi yataktan hızlı bir şekilde inip odadan çıktı ve koridorda duran genci gördüğünde irkildi.
"Sen de kimsin?"
Karşısındaki kirli sakallı genç sorusunu sorduğunda Yoongi istemsizce hırlamıştı.
"Soo yeni bir it daha mı aldı?"
Yoongi'nin hırıltıları sinirli homurdanmalara döndüğünde genç kızın sesi odadan kulaklarını doldurmuştu.
"Neler olu- Myung?!"
"Kapıyı açık bırakmışsın."
Soo gence öfkeli bakışlarla baktı.
Kapıyı nasıl açtığını gayet iyi biliyordu.
"Evime girmek için izin almalısın."
"Peki.." Kirli sakallı genç ellerini havaya kaldırdı "Dışarı çıkıp zili çalayım mı?"
Yoongi'nin bakışları gencin havada duran ellerinden birinde duran saç tokasına çevrildi.
"Hiç değişmeyeceksin değil mi? Hala bu işlere devam mı ediyorsun?"
"Sadece gerektiği zamanlarda.."
Uzun boylu genç pis bir gülüşle orada dikilirken Yoongi istemsizce yeniden hırladı.
"Sanırım yeni itin benden hoşlanmadı."
"Ona it deme."
"Peki.. Demiyorum.." Uzun boylu genç Soo'ya doğru bir adım attı "Bir kuş bana beni affettiğini söyledi.."
Soo gözlerini devirdi.
"Saçmalama.. Evimden çıkar mısın?"
"Çok kabasın prenses.."
Myung dudaklarını sahte bir şekilde büzüp genç kıza yaklaştı ve elini yanağına koyup rahatsız edici bir yavaşlıkta okşadı.
"Yapma.." Soo gencin elini itip uzaklaşmaya çalıştığında Myung bileğini sertçe kavradı.
"Çocukça davranmayı bırak." Uzun boylu genç Soo'nun üstüne yürümeye başladığında odaya girmişlerdi "Bu işi fazla uzattın."
"Kolumu bırak.."
Yoongi genç kızın sesindeki korkuyu hissettiğinde soğuk akan kanının aniden ısındığını hissetti.
Bıyıkları havaya dikilmiş ve tüyleri kaşınmaya başlamıştı.
Aniden gözlerine kanın hücum etmesiyle hızla gençlere doğru yaklaştı ve ikisinin arasına girip genci itmeye çalıştı.
Evet.
Çabaları boşunaydı.
Myung ayağını hareket ettirdiğinde Yoongi kenara doğru savrulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitty Boy ~ Yoongi √
FanfictionElini çeker misin canım? Tüylerim bozuluyor.. -Yoongi Başlangıç: 15.07.2018