Merhabaaa ~
Hoşuna gider mi bilmiyorum ama bu bölümü şevimli redmoonss için yazdım çümkü son zamanlarda kendisini aşarak yeni yeni bölümler yayınlayarak beni çokça mutlu edip bol bol sevap point kazandı kendisini tebrik ediyoruz askjsdkhdsa
Paslanmış olsam da umarım güzelimsi bir şey çıkmıştır ~
-
-
Soo mutfaktan küçük salonuna adımını attığında avucunu korku ile yüreğine bastırmış ve içinden küçük çaplı bir küfür savururken gözlerini sakin kalmaya çalışarak kapatmıştı.
"Min Yoongi!" Soo gözlerini hızla açıp karşısındaki parlak gözlüyü kediyi azarladı "Beni korkuttun!"
Karşısındaki sarı kedi umursamaz bakışları ile kafasını diğer yöne çevirdiğinde genç kız gözlerini kısarak ellerini beline koydu.
"Afedersiniz, konuşmuyoruz sanırım?"
Sarı kedi sakince koltuktan sehpaya atladı ve yumoş bedenini pat diye sehpanın üzerine bıraktı.
Sinirli bakışları hala genç kızın üstünde gezinirken Soo derin bir nefes alıp başını arkaya bırakmıştı.
"Peki. Öyle olsun."
Genç kız hızlı adımları ile kediye sinirli bir bakış atıp odasına doğru ilerledi ve dolabından bir sırt çantası çıkarıp yatağa fırlattı.
Dolabın diğer kapağını açtığında ise sinirli bir kedi sesi genç kızın gözlerinin korkudan kocaman olmasına sebep olmuştu.
Genç kız eline ilk bulduğu eşya olan saç fırçasını kaptığı gibi oturma odasına doğru koşturdu ve elindeki fırçayı sehpaya doğru fırlattı.
"Yah!" Genç kız sinirli bir şekilde karışık olan saçlarının bulunduğu kafasını sallayıp konuşmaya devam etti "Bana tıslayıp durma! Seni oraya getiremem!"
Kedi yeniden başını diğer yöne çevirip patisini yalamaya başladığında Soo tehditkar bakışlarını soluyarak karşısındakine sundu.
"Her zora girdiğinde kedi olmak kolay değil mi?! Her kavgadan sonra ben neye dönüşeyim Min Yoongi?! Sinirli bir bulldoga mı?!"
Sarı kedi hala onunla ilgilenmiyormuş gibi görünürken genç kız yüzüne yamuk gülümsemesini yayıp ağzından bir hıhlamayı dışarı verirken gözlerini de devirmişti.
"Peki. Kedi çocuğun bir süre gece kaçamaklarını unutması gerekecek. Son sözüm bu."
Soo sinirli bir şekilde odaya girip kapıyı arkasından sinirli bir şekilde kapattı ve kendi kendine yaratıcı hakaretleri sayıklarken dolabından birkaç temiz kıyafeti sırt çantasına sıkıştırdı.
"Hah! Kıl yumağı! O poponda kediyken bile o kadar kıl olmadığına eminim!"
Genç kız bir havluyu daha çantasına sıkıştırırken kapı yavaşça aralanmıştı.
Soo yan bakışları ile aralanmış kapıya doğru baktı.
Kedinin içeri girmesini beklerken siyah saçlı olanın yüzünün yarısı masum bir şekilde kapının ardından görünmüştü.
Yoongi kapının aralığına kendini sıkıştırmış bir şekilde ve yalvarır bakışlarla karşısındakine bakarken Soo ona anlamsız bakışlarını sunmuştu.
"Dudaklarını büzme lütfen."
Genç kız karşısındakinden bakışlarını kaçırırken su şişesini çantasına sıkıştırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kitty Boy ~ Yoongi √
FanfictionElini çeker misin canım? Tüylerim bozuluyor.. -Yoongi Başlangıç: 15.07.2018